۰

برانکو پرسپولیسی‌ها را سورپرایز می‌کند؟

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
به گزارش عصر تعادل،پرسپولیس با تعدای مصدوم و محروم به مصاف نفت تهران خواهد رفت. این چیزی است که در بازی‌های نیم فصل دوم پرسپولیس زیاد دیده شده، اما در این دیدار برانکو به معنای واقعی دست خالی است و لشکری از مصدوم و محروم را در لیست خودش مي‌بیند. کما کامیابی‌نیا مهم‌تریم مهره پرسپولیس است که این هفته سومین هفته محرومیت خودش را می‌گذراند.
 
او دیدار مقابل استقلال و سپاهان را از دست داد و حالا به دلیل محرومیت انضباطی از سوی فدراسیون از ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نفت دور است. برد مقابل سپاهان تاوان زیادی برای پرسپولیس داشت. سه اخطاره شدن محمد انصاری و حسین ماهینی و وحید امیری، حاصل این برد درگیرانه بود. به طوریکه حالا دفاع پرسپولیس خالی‌تر از هر زمانی از فصل شده است. پس از بازگشت قرمزها به ایران خبرهای خوبی از اردوی آنها به گوش نرسید.
 
اول اینکه سیدجلال حسینی در جریان دیدار با الوحده مصدوم شد و طرفداران را نگران کرد و دومین اینکه محرومیت انضباطی رضاییان و علیپور، تیم را با کمبود شدید مهره مواجه کرده است. سومین پیامد ناگوار پس از برد شیرین مقابل الوحده، مصدومیت بیرانوند در تمرینات بود.
 
 
پزشکان پرسپولیس هنوز وضعیت سیدجلال و بیرانوند را به طور قطع اعلام نکرده‌اند، اما اگر این دو هم به بازی مقابل نفت نرسند، پرسپولیس با جوان‌ترین و شاید جدیدترین ترکیب این فصل خودش به میدان خواهد رفت. ترکیبی که احتمالا یکی دو سورپرایز تازه برای طرفداران داشته باشد.
کد مطلب : ۱۱۶۰۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.