۰

شاگردان اشکانی یک اردوی دیگر فرصت دارند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۱
به گزارش عصر تعادل،اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی روز جمعه به پایان رسید که شاگردان علی اشکانی، فقط یک اردوی دیگر تا جام جهانی فرصت تجهیز دارند.
 
 تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی سال جاری را به پایان می رساند که یکی از مهمترین رویدادهای سال ۲۰۱۷ میلادی یعنی جام جهانی را پیش رو دارد. رقابتهایی که با حضور ۸ تیم برتر کشتی فرنگی دنیا طی روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه به میزبانی ایران و در سالن کوثر شهر آبادان برگزار می شود.
 
در همین راستا شاگردان علی اشکانی مدتهاست که اردوهای ادواری خود را در خانه کشتی تهران پشت سر گذاشته و هم اکنون نیز در آخرین مراحل آماده سازی و تجهیز خود برای حضور در جام جهانی هستند.
 
اردوی کنونی تیم ملی کشتی فرنگی طبق برنامه روز جمعه ۱۳ اسفندماه به پایان رسید و فرنگی کاران با احتساب زمان باقیمانده تا جام جهانی تنها یک اردوی دیگر زمان دارند. اردویی که پس از یک استراحت کوتاه از روز ۱۶ اسفندماه آغاز می شود و تا زمان برگزاری جام جهانی ادامه دارد.
 
البته روز جمعه همزمان با پایان اردوی فرنگی کاران ملی پوش، برخی از اردونشینان همچنان در خانه کشتی خواهند ماند و برنامه تمرینی خود را ادامه می دهند و این مرخصی کوتاه چند روزه تا اردوی پایانی، تنها مختص به ملی پوشان است.
 
طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تیم های ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس به عنوان تیم های برتر کشتی فرنگی دنیا در جام جهانی حضور خواهند داشت که قرار است طی دو روز در دو گروه ۴ تیمی به مصاف هم بروند.
کد مطلب : ۱۱۶۲۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.