۰

پزشکیان: به آقای روحانی نقدهایی داریم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۰
به گزارش عصرتعادل،مسعود پزشکیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه دولت یازدهم کاری بزرگ ایجاد کرد اظهار داشت: این دولت کاری که کرد تنش دنیا علیه نظام اسلامی ایران را بر هم زد و کاهش داد.

وی با اشاره به ایجاد وحدت و تفاهم میان  کشورهای مختلف با ایران تصریح کرد: با تفاهم و حدتی که  دولت با کشورهای مختلف ایجاد کرد آمریکا، اسرائیل و کشورهایی که دوست نداشتند ایران رشد کند آنها را تنها گذاشت.

نائب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چون این کشورها توانسته بودند سازمان ملل را به جایی برسانند که هر چه دلشان می‌خواست علیه ایران قعطنامه با رای بالای 90 درصدی صادر کنند دولت با تفاهمی که با کشورها ایجاد کرد آنها را تنها گذاشت بگونه‌ای که آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای همپایه انها قادر نیستند کاری کنند چراکه ترامپ فریاد می‌زند تا آن اتفاقات بر هم بزند.

پزشکیان با بیان اینکه بستر ارتباط منطقی ایران با دنیا برقرار شده گفت: دولت توانست با این وحدت و تفاهم بستری فراهم کند تا  با کشورهای مختلف ارتباط منطقی و با عزت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این ارتباطات و دستاورد بازار معاملات اقتصادی ایران با کشورها ایجاد کرد خاطر نشان کرد: اکنون بازار  نفت ایران به مانند گذشته برگشته و این در حالی است که صادرات و واردات در بنادر رونق گرفته است.

نائب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی  کار دولت در حل مشکلات تجاری و اقتصادی را استثنایی خواند و افزود: قبلا کشتی‌ها اجاز نداشتند در بنادر لنگر بیندازند و راه‌های تجارت بسته و ایران را با یک چالش بزرگ مواجه کرده بود و کاری که دولت  انجام داد کاری استثنایی است.

پزشکیان با بیان اینکه روند اقتصادی که کشور  را به طرف سرازیری می‌برد دولت آنرا نجات داد گفت: آن روندی که به سرعت کشور را به طرف سرازیری می‌برد دولت یازدهم جلوی آن گرفت به گونه‌ای که دولت اعلام کرد امسال رشد اقتصادی شش درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: برای از بین رفتن رکود به زمان بیشتری نیاز است که دولت در تلاش است این مهم محقق کند.

نائب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی  با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه تصریح کرد: اگر ما ارتباطات و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و رونقی که در رفتار و آمدها ایجاد شده افزایش دهیم زمینه رفع رکود و ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

پزشکیان با بیان اینکه نقدهایی به رئیس جمهور  وجود دارد افزود: نقدهایی به رئیس جمهور در رابطه با گروه‌هایی که مشارکت کردند و کمک‌ها و مشارکت‌هایی داشته‌اند وجود دارد.

وی با تاکید بر کنار هم قرار گرفتن گروه‌های سیاسی در جامعه افزود: منطق حکم می‌کند گروه‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب یکی شوند چراکه هر قدر آنها به هم نزدیک شوند و بر اساس این نگاه‌ها دیدگاه‌های خود را به جامعه ارائه کنند مردم راحت‌تر می‌توانند قضاوت کنند و رای دهند.
 
کد مطلب : ۱۱۶۳۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.