۰

​اعتراض هواداران استقلال به کاپیتانی یعقوب کریمی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
به گزارش عصر تعادل، بدترین انتخاب استقلالی‌ها در بازی با سیاه جامگان، بیشتر از ترکیب اصلی و تعویض‌های تیم، تغییر کاپیتان تیم در جریان بازی بود. لحظه ورود یعقوب کریمی به زمین، امید ابراهیمی و کادرفنی تصمیم گرفتند بازوبند را به او بدهد و شماره هشت استقلال بازوبند را ببندد.

فارغ از غیر قانونی بودن چنین کاری در بسیاری از مسابقات بین المللی، یعقوب کریمی فقط چند دقیقه زمان لازم داشت تا نشان دهد با هیچ معیاری، کاپیتان مناسبی برای استقلال نیست. او لحظاتی بعد از ورودش، بی‌دلیل با روح الله سیف اللهی درگیر شد و بعد هم با یک خطای بی مورد دیگر و وارد شدن به حاشیه، سرعت تیمش را گرفت.

ورود یعقوب کریمی به زمین در لحظاتی که استقلال نیاز به گل برتری داشت، تصمیم عجیبی بود اما گرفتن بازوبند از ابراهیمی و رهبری تیم در دقایق پایانی توسط کریمی، تصمیم عجیب‌تری محسوب می‌شد. استناد به سابقه برای کاپیتانی، عرف بسیاری از تیم‌های دنیاست. به شرطی که بازیکن مورد نظر، حداقل خصوصیات لازم برای بستن بازوبند را داشته باشد و فاصله‌اش با بازیکنی که بازوبند را از او گرفته، بازیکنان خودی و حریف را غافلگیر نکند.
کد مطلب : ۱۱۶۴۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.