۰

​بازیگر مردان ایکس به مقابله با ترامپ می رود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
به گزارش عصرتعادل، بازیگر محبوب مجموعه فیلم های «اکس-من» در یک برنامه آمریکایی اعلام کرد قصد دارد تلاش کند تا رسما شهروند آمریکا شود و با رییس جمهور مبارزه کند.
 
بازیگر مردان ایکس به مقابله با ترامپ می رود

 به نقل از ایندپندنت، سر پاتریک استوارت که تا به حال در چند فیلم بزرگ هالیوودی نقش آفرینی کرده، توانسته مقدار قابل توجهی در باکس آفیس آمریکا پول تولید کند و حالا می خواهد درخواست شهروندی آمریکا را بدهد تا با پرزیدنت دونالد ترامپ «مبارزه، مبارزه، مقابله، مقابله» کند.

ستاره مجموعه فیلم های «اکس-من» که اخیرا در سفری به واشنگتن دی سی رفته بود، در توییتر خود نوشت: «دیشب بدترین خواب زندگی ام را داشتم. اما کمتر از ۳۰۰ یارد از جایی که دونالد ترامپ می‌خوابد خوابیده بودم. ممکن است ارتباطی وجود داشته باشد؟»

استوارت این هفته در برنامه «The View» شرکت کرد و در آن در مورد این مسئله از او سوال شد. او گفت توییتش هدف خاصی نداشته و نمی خواسته «مستقیما به رییس جمهور توهین» کند.

وقتی جوی بهار که مجری این برنامه است از استوارت پرسید که آیا او کمک می کند که رییس جمهور را از دستان آن‌ها بگیرد، ووپی گلدبرگ هم به سرعت گفت که «او رییس جمهور من نیست».

استوارت احتمالا در اشاره به مسئله خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یا برگزیت گفت «ما مشکلات خودمان را داریم» اما اضافه کرد: «من شهروند ایالات متحده نیستم. با این حال شاید این تنها مسئله مثبت این قضیه باشد. در نتیجه این انتخابات من حالا می خواهم شهروندی آمریکا دریافت کنم چون من هم می‌خواهم آمریکایی باشم.»

او گفت: «تمام دوستان من در واشنگتن گفتند یک کار هست که تو می توانی انجام بدهی. مبارزه کن مبارزه کن، مقابله کن، مقابله کن.»

در خبری دیگر در رابطه با ترامپ و بازیگران، اخیرا الک بالدوین هم گفته که می خواهد یک اعتراض دیگر علیه ترامپ به وجود بیاورد و دارد لابی گری می کند تا بتواند به جای ترامپ در مراسم شام خبرنگاران کاخ سفید حضور پیدا کند. با توجه به جنگی که رییس جمهور اخیرا علیه رسانه های معتبر جهان به راه انداخته، او تایید کرده که در این مراسم هم شرکت نخواهد کرد.
کد مطلب : ۱۱۶۴۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.