۰

«لوگان»، جدیدترین فیلم از دنیای ابرقهرمانان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
به گزارش عصر تعادل، «لوگان»(Logan)، جدیدترین فیلم از دنیای ابرقهرمانان اکس من و آخرین حضور ولوورین بر پرده‌ی سینما، در نخستین هفته‌ی اکرانش توانست فروش خیلی خوبی را رقم بزند.
 
شروع موفق «لوگان»

فیلم لوگان با بازی هیو جکمن در اولین هفته‌ی اکرانش به فروشی معادل ۷۴ میلیون دلار رسید. این فیلم اکشن و فانتزی کمپانی فاکس که آخرین فصل از ماجراهای شخصیت ولوورین از دنیای اکس من است، با اکران در ۴۰۷۱ سالن سینما کار خودش را در گیشه‌های آمریکای شمالی آعاز کرد و شروع خیلی موفقی هم داشت. به این ترتیب این فیلم موفق شده است رکورد بیشترین فروش افتتاحیه‌ی امسال را که تا الان متعلق به بتمن لگو بود را بشکند.

لوگان داستان ولوورین را روایت می‌کند که بعد از سال‌های طولانی درگیری و نبرد، خسته و فرسوده  شده است و حالا به همراه پروفسور چارلز اکزیویر در تکزاس زندگی مخفیانه‌ای را از سر می‌گذراند. تا اینکه مجبور می‌شوند از جان یک دختر جهش یافته‌ی مرموز محافظت کنند. بودجه‌ی ساخت لوگان ۹۷ میلیون دلار بوده است و حالا با فروش افتتاحیه و هفته‌ی اولش، رکورد بیشترین فروش افتتاحیه را برای یک فیلم با درجه‌ی R شکست.

اما از سوی دیگر واکنش منتقدان هم به این فیلم بسیار جالب توجه است. در سایت Rotten Tomatoes  میانگین امتیاز منتقدان تا الان ۹۴ درصد است و نقد و نظرهایی هم که تا کنون برای این فیلم منتشر شده اکثراً مثبت بوده است. هیو جکمن بارها اعلام کرده است که لوگان آخرین حضور او در نقش ولوورین،  این جهش‌یافته‌ی قدرتمند کم‌حرف و محبوب است. او اولین بار در اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکس من  که در سال ۲۰۰۰ به کارگردانی برایان سینگر ساخته شد، نقش ولوورین را ایفا کرد.

لوگان به کارگردانی جیمز منگولد قرار است به زودی در بسیاری از گیشه‌های بزرگ جهانی هم اکرانش را آغاز کند که شامل چین، انگلستان، آلمان، استرالیا و کره‌ی جنوبی خواهد بود.
کد مطلب : ۱۱۶۴۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.