۰

آخرین وضعیت متعرضان به سفارت عربستان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲
به گزارش عصرتعادل، سخنگوی قوه قضاییه، توضیحاتی درباره پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان ارائه کرد.

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، در بخشی از نشست خبری امروز خود در پاسخ به سئوالی درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان و تبرئه تعداد زیادی از این افراد، گفت: اولا در این پرونده تعداد زیادی تبرئه نشده اند و تا جایی که اطلاع دارم برای سه نفر از مجموع بیش از 20 نفر حکم تبرئه صادر شد. در ارتباط با آن بخش از پرونده که در دست رسیدگی دادسرای روحانیت بود نیز حکم 6 نفر قطعی شد و راهی زندان شدند. در ارتباط با آن بخش که در دست رسیدگی دادگستری بود برای تعدادی حکم حبس شان قطعی نبوده و برای تعدادی نیز حکم حبس قطعی صادر شد که به حکم اعتراض کردند و باید در تجدیدنظر مورد بررسی قرار گیرد.

او همچنین در بخشی دیگر از این نشست خبری در پاسخ به سئوالی درباره «بازداشت یکی از اعضای تیم هسته‌ای که گفته می‌شود دوتابعیتی است و چند روز پیش کیفرخواست وی صادر شده» گفت: اصل مطلب درست است و فردی در این رابطه مدتی تحت تعقیب بود که البته نمی‌دانم همان فرد مورد نظر شماست یا خیر. در پرونده این فرد قرار نهایی صادر شده و پرونده به دادگاه می‌رود تا رسیدگی لازم انجام شود.
کد مطلب : ۱۱۶۵۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.