۰

به‌روزرسانی جهانی هواوی پی 9 به اندروید 7

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
به گزارش عصر تعادل، هنوز بسیاری از مالکان گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار نتوانسته‌اند آن‌ها را به اندروید 7.0 نوقا به‌روزرسانی کنند. کافی است نگاهی به محصولات سامسونگ بیندازیم، هنوز اندروید 7.0 نوقا برای سری گلکسی اس 6 (Galaxy S6) و گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) به بازار عرضه نشده است.
 
 به‌روزرسانی جهانی هواوی پی 9 به اندروید 7.0 نوقا!
 
 
این داستان هم برای کاربران هواوی آشناست هنوز بسیاری از مالکان گوشی‌های هواوی پی 9 (Huawei P9) در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران نتوانسته‌اند نسخه نوقا را بگیرند.

در واقع نسخه بتا اندروید 7.0 نوقا حدود 3 ماهه پیش عرضه شد ولی از آن زمان به امروز خبری از نسخه پایدار نوقا برای هواوی نبوده، اما خبر خوبی برای طرفداران هواوی داریم؛ کمپانی هواوی رسماً اعلام کرده که نسخه اندروید 7.0 نوقا برای گوشی هواوی پی 9 تا چندین هفته آینده برای همه دارندگان این گوشی عرضه خواهد شد.گوشی هواوی پی 9 مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی، پردازنده کایرین 955، حافظه داخلی 160 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپر بر ساعت دارد و در بازار جهانی قیمتی حدود 470 دلار دارد.
 
مالکان چینی هواوی پی 9 نسخه نوقا را سه ماه پیش دریافت کرده بودند و در اصل امروز بسیاری از مالکان این گوشی در کشورهایی مانند ایران منتظر اندروید 7.0 نوقا هستند. حساب کاربری توییتر هواوی هند به طور رسمی به دارندگان این گوشی قول داد که اندروید 7.0 مبنی بر EMUI 5.0 تا چندین هفته دیگر به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

این کمپانی توضیح بیشتری نداده و تاریخ دقیقی را معلوم نکرده است ولی در اعلامیه خود پایان ماه مارس (اوایل فروردین ماه 96) را تاریخ به‌روزرسانی جهانی معرفی کردند. آیا شما تا به امروز توانسته‌اید گوشی هواوی پی 9 خود را به اندروید 7.0 نوقا ارتقا دهید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
کد مطلب : ۱۱۶۶۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.