۰

چرا علیپور بخشیده شد و رضاییان نه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸
به گزارش عصر تعادل، در حالی که رامین رضاییان همچنان در اختیار باشگاه قرار دارد، طرف دوم درگیری در اردوی امارات از سوی برانکو بعد از بازگشت به تهران بخشیده شد و در ترکیب اصلی این تیم برابر نفت تهران هم قرار گرفت.

درباره اینکه چرا برانکو مهاجم شمالی تیمش را بخشیده و حتی مجوز بازی به او داده و چنین رفتاری را در قبال رامین رضاییان نداشته حرف و حدیث زیاد است و برخی آنها را به دلیل تکرار ماجراهای رامین رضاییان در پرسپولیس می دانند.

با این حال گفته می شود برانکو ایوانکوویچ در پایان درگیری بین این دو بازیکن و در زمان شام با اعلام خروج آنها از لیست بازی برابر الوحده آنها را با جریمه مواجه کند اما اعتراض رامین رضاییان به این رای و ادامه صحبت هایش باعث شده تا برانکو دستور اخراج او را صادر کند. برانکو که تصور نمی کرد بازیکن ملی پوش تیمش نسبت به رای اعلامی او اینگونه واکنش نشان دهد در نهایت تصمیم قطعی خود را در قبال او گرفت و اینگونه شد که اکنون رامین رضاییان با بازگشت تیم هم از جمع آنها خارج شد. شاید اگر رضاییان در آن زمان سیاست سکوت و اطاعت از برانکو را در پیش می گرفت، اکنون او نیز قادر به همراهی سرخپوشان بود و اینچنین مورد غضب برانکو قرار نمی گرفت.
کد مطلب : ۱۱۶۶۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.