۰

منشی هوشمند گوگل را همین حالا امتحان کنید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۷
به گزارش عصر تعادل، همان‌طور که‌ هفته‌ی پیش برایتان گزارش داده بودیم، گوگل می‌خواهد منشی هوشمند خودش یعنی Google Assistant را به اندروید ۶.۰ هم بیاورد. جدیدترین نسخه از منشی هوشمند گوگل، بیشتر شبیه به یک ربات زنده شده است و زیباتر صحبت می‌کند؛ طوری‌ که‌ از زمان عرضه‌ی منشی هوشمند گوگل روی گوشی‌های پیسکل این شرکت، این هوش مصنوعی پیشرفت‌های بسیاری کرده است. در حال حاضر حتی می‌توانید از منشی هوشمند گوگل در اپ Allo هم استفاده کنید.
 
 منشی هوشمند گوگل را همین حالا امتحان کنید

برای راه انداختن منشی هوشمند Google Assistant حداقل نیاز به سیستم عامل اندروید ۶.۰ دارید. دستگاه شما باید حداقل یک و نیم گیگابایت حافظه‌ی رم و یک صفحه نمایش با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته باشد. اگر گوشی شما اندروید مارش‌مالو دارد، احتمالا مشکل کمبود سخت‌افزاری نخواهید داشت.
 
 منشی هوشمند گوگل را همین حالا امتحان کنید

گوگل آزمایش سرویس منشی هوشمند خود را در قالب نرم‌افزار Google Play Services قرار داده است. اگر نمی‌خواهید صبر کنید تا گوشی شما از سوی شرکت سازنده آن به Google Assistant مجهز شود، می‌توانید همین حالا فایل APK نرم‌افزار Google Play Services را که‌ نسخه‌ی آزمایشی منشی هوشمند گوگل را در خودش دارد دانلود کنید. احتمالا لازم نیست بگوییم که‌ پس از دانلود فایل APK برای نصب آن باید از منوی تنظیمات گوشی خود، گزینه‌ی Unknown Sources را فعال کرده باشید.

در نظر داشته باشید که‌ حتی اگر فایل APK را نصب کنید، برای راه افتادن منشی هوشمند گوگل در کشور ما، باید به فکر راهکارهای دیگری هم باشید.
کد مطلب : ۱۱۶۶۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.