۰

​واینالدام: حالا که قهرمانی ممکن نیست بهتر است کسب سهمیه کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۶
​واینالدام: حالا که قهرمانی ممکن نیست بهتر است کسب سهمیه کنیم
به گزارش عصر تعادل، لیورپول در سال جدید میلادی نتایج بدی کسب کرده و اکنون امیدوار است در لیگ برتر در پایان فصل در رتبه خوبی قرار بگیرد. برد برابر آرسنال حسابی روحیه این تیم را برای بازی‌های پیش‌رو بالا برده است.

جورجینیو واینالدام درباره شرایط لیورپول در این فصل گفت: تنها مشکلی که در این فصل داشتیم نبود ثبات بوده است. در خیلی از بازیها باید برنده از زمین خارج می شدیم. شرایط خیلی خوبی داشتیم ولی در بعضی از دیدارها نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را ارائه کنیم. باید فشاری که روی تیم ما قرار دارد را بپذیریم تا بتوانیم در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.  دیگر حق اشتباه نداریم. ما در خیلی از دیدارها فوتبال خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم و حق ما این بوده است که بتوانیم جایگاه خیلی بهتری در پایان فصل داشته باشیم که متاسفانه بازیهای زیادی را از دست دادیم ولی اکنون بهتر است به فکر سهیمه لیگ قهرمانان باشیم و حالا که شانس قهرمانی ما کم است دیگر نباید شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست بدهیم.

لیورپول شروع خوبی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشت اما چند نتیجه ناامید کننده این تیم در نیم فصل دوم باعث شد تا اختلاف آنها با صدر جدول رده‌بندی زیاد شود و بعید به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ بتواند به انتظار چند ساله هواداران لیورپول برای قهرمانی در لیگ جزیره پایان دهد.
کد مطلب : ۱۱۶۷۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.