۰

ترامپ موجب بالا رفتن وزن استرایسند شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
به گزارش عصر تعادل، بازیگر و خواننده کهنه‌کار آمریکایی در توییتی نوشت حرف‌های عجیب و غریب و ادعاهای ترامپ موجب بالارفتن وزن او شده است.
 
ترامپ موجب بالا رفتن وزن باربارا استرایسند شد

به نقل از هالیوود ریپورتر، باربارا استرایسند در توییتی نوشته‌ است صبح را با نوشیدن مایعات شروع می‌کنم اما وقتی خبرهای صبحگاهی را می‌شنوم معده‌ام را با خوردن پنکیک‌ها و شیره افرا پر می‌کنم.

بازیگر نامدار آمریکایی با اشاره به این که اخباری که از سوی ترامپ منتشر می‌شود باعث شده او وزنش بالا برود دیروز با انتشار این توییت افزود: دونالد ترامپ باعث افزایش وزن من شده است.

این کامنت پس از آن منتشر شد که ترامپ ادعا کرده در جریان رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ اوباما گفتگوهای وی را در برج ترامپ شنود می‌کرد.

وی روز یکشنبه از کنگره خواست تا دستور بررسی در این باره داده شود.

استرایسند در این باره نوشت: ترامپ اوباما را متهم کرده که تلفن‌های او را شنود می‌کرده است. واقعا زمانه دیوانه‌ای شده است. وقت خوردن پنکیک‌های بیشتر.

البته استرایسند پیشتر هم از ترامپ حمایتی نکرده بود و در دوره انتخابات با انتشار مقاله‌ای با عنوان «بی‌مدرک، بی‌پروا، عاری از شرم، بی‌فکر و بی‌عاطفه: رییس جمهور منتخب ما» اعلام کرده بود حضور او در دفتر ریاست جمهوری خطرناک و نامناسب است.

وی پس از سخنان مریل استریپ در مراسم گلدن گلوب از وی حمایت کرده بود و گفته بود حرف‌های استریپ را قبول دارد. استرایسند درباره ترامپ گفته بود: شما نمی‌توانید هیچیک از حرف‌های او را باور کنید.   
کد مطلب : ۱۱۶۸۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.