۰

​گفتگوی لیبرمن با مقام‌های آمریکا درباره ایران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
به گزارش عصر تعادل، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، دوشنبه‌ شب عازم آمریکا شد و قرار است در جریان این سفر، با «جیمز ماتیس» و «رکس تیلرسون» وزرای دفاع و خارجه این کشور دیدار می‌کند.

لیبرمن، روز دوشنبه در نشست کمیته روابط خارجی و نظامی کنست (پارلمان اسرائیل) درباره روابط تل‌آویو و واشنگتن سخن گفت و خاطرنشان کرد که کاخ سفید به سکانداری «دونالد ترامپ»، پیامی به اسرائیل ارسال کرده‏، مبنی بر این‌که «الحاق (کرانه باختری) به منزله بحران با دولت جدید آمریکا» است.

وزیر جنگ اسرائیل گفت: «ما پیام مستقیمی دریافت کردیم...تحمیل حکومت اسرائیل (بر کرانه باختری) به معنای بحران فوری با دولت جدید خواهد بود. ائتلاف (کابینه) باید شفاف‌سازی کند که هیچ تمایلی برای آن (الحاق کرانه باختری) ندارد.»

براین اساس، لیبرمن پیش از ترک تل‌آویو به مقصد آمریکا، در بیانیه‌ای تصریح کرد که در نظر دارد با وزیر دفاع آمریکا درباره «چالش‌های امنیتی مشترک آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه از جمله ایران، سوریه و لبنان و همچنین برخی مسائل دیگر گفت‌وگو کند.»
کد مطلب : ۱۱۶۸۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.