۰

​پخش فیلم‌ سینمایی از شبکه ورزش

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲
به گزارش عصر تعادل، مدیر شبکه ورزش سیما توضیحاتی را درباره ویژه‌برنامه‌های این شبکه در تعطیلات نوروز ارائه داد.

احسان شیعه در گفت‌وگویی به پخش برنامه‌های مستند از شبکه ورزش اشاره و اظهار کرد: مخاطبان شبکه ورزش می‌توانند هر شب ساعت ۲۰ مستندهای ورزشی را دنبال کنند. بخشی از این مستندها در مورد زندگی قهرمانان اسکی‌باز، صعود کوهنوردان از قله‌های مهم جهان و زندگی حرفه‌ای بازیکنان مشهور انگلستان است.

او اضافه کرد: مسابقات مختلف مانند اسب‌سواری و اتومبیل‌رانی نیز در این مستندها گنجانده شده است و بینندگان شبکه ورزش می‌توانند اطلاعات جامعی در مورد اتومبیل‌های روز دنیا را در پربیننده‌ترین برنامه مربوط به ماشین که در کشور انگلستان تولید شده است، دنبال کنند.

مدیر شبکه ورش با اشاره به برنامه «فینالیست‌ها» گفت: در این برنامه که همه روزه ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود، فینال مسابقات مختلف جهان در سال ۹۵ پخش می‌شود. این مسابقات شامل فینال بسکتبال حرفه‌ای، هاکی روی یخ، بدمینتون، فوتبال یورو ۲۰۱۶ و تنیس ویمبلدون است.

شیعه همچنین از پخش برگزیدهای از بهترین مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو که قرار است هر روز ساعت ۱۰ راهی ‌آنتن این شبکه شود، خبر داد. 

مدیر شبکه ورزش با بیان اینکه «بیشترین مخاطبان ما بینندگان فوتبال هستند»، اظهار کرد: در همین راستا ۱۳ برنامه ۹۰ دقیقه‌ای با موضوع فوتبال تدارک دیده شده است. همچنین ویژه‌برنامه نوروزی «شب‌های فوتبالی» با حضور مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال به انتخاب بینندگان بهترین بازیکنان و مربیان لیگ فوتبال ٩٥ را معرفی می‌کند.

او یادآور شد: در طول ایام نوروز مسابقات و رویدادهای ورزشی مهم ایران و جهان با توجه به زمان برگزاری آنها در ساعات مختلف پخش می‌شوند. این مسابقات شامل جام‌جهانی اسکی، مسابقات فوتبال انتخابی جام‌جهانی، مسابقات لیگ برتر فوتبال و مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول ۱ است.

مدیر شبکه ورزش با اشاره به مسابقات شهرآورد پایتخت گفت: شبکه ورزش خاطرات سال‌های گذشته این رویداد ورزشی را مرور می‌کند و در این راستا هر روز ساعت ۱۵:۱۵ یک بازی خاطره‌انگیز از شهرآورد پایتخت را به طور کامل پخش می‌کند.

او در ادامه از پخش ۱۲ فیلم سینمایی در طول تعطیلات نوروز ۹۶ خبر داد و بیان کرد: شبکه ورزش در این ایام فیلم‌هایی با مضامین جذاب ورزشی را در دستور کار دارد. این فیلم های سینمایی همه روزه ساعت ۱۱ روی آنتن می‌روند و بازپخش آن ساعت یک بامداد است؛ «۱۲۷ ساعت»، «خط پایان»، «حرکت پنگوئن‌ها»، «سمندر»، «خورشید تابان»، «اسب رویایی»، «حماسه‌ساز»، «کلاه چرمی‌ها»، «راننده»، «شنای بدون نفس» و «پیداکردن فارستر» از جمله این فیلم‌های سینمایی است.

به گزارش ایسنا، فیلم «۱۲۷ ساعت» داستان ورزشکار صخره‌نوردی است که پس از پیمودن مسیری طولانی با دوچرخه در میان صخرههای صحرای یوتا گرفتار می‌شود و دستش در میان صخره‌ها گیر می کند؛ این فیلم تلاش این ورزشکار برای رهایی در این مدت را به نمایش می‌گذارد.

«خط پایان»؛ فیلمی است در مورد فردی به نام خلیل سمندر که کارگر ساده یک کارگاه تولیدی شیفته دوچرخه‌سواری است که در باشگاه ایران جوان عضویت دارد. او با وساطت رئیس باشگاه به عنوان ذخیره وارد باشگاه و در مسابقه‌ای اول می‌شود. اما به دلیل ناراحتی قلبی از شرکت در مسابقات آسیایی باز می‌ماند. در همین زمان قراب که رئیس باشگاه کاخ وابسته به دربار است با اتومبیل محمدی را مصدوم می‌کند. او به دلیل ضربه مغزی بستری می‌شود. خلیل سمندر برای تامین هزینه درمان او مسابقه‌ای ترتیب می‌دهد که در این مسابقه خلیل از رقیب خود که عضو باشگاه کاخ است پیشی می‌گیرد و اول می شود....

«حرکت پنگوئن ها» داستان دو جوان را روایت می‌کند که در آستانه اخراج از محل کارشان هستند. در این میان با یک پیرمرد بازنشسته آشنا می‌شوند که این آشنایی آنها را به سوی ورزش کرلینگ می‌کشاند. آنها با پشتکار و تلاش فراون می‌توانند فاتح این رشته ورزش در المپیک زمستانی ۲۰۰۶ که در تورین در حال برگزاری است، شوند.

فیلم «سمندر» در مورد دو ارباب به نام‌های فرخان و صولت است که برای تصاحب چراگاه منطقه با هم ستیز دارند. آن دو با اجیرکردن اسب‌سواران ماهر، هر بار در مسابقه‌های دوره‌ای که برای تصاحب چراگاه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. سلمان با اسب تندرویی بنام تندر برای فرخان می‌تازد، ولی در یک مسابقه با توطئه ایجاد شده او مصدوم و باعث از چشم افتادن او توسط اهالی محل می‌شود. او پسر خود سمندر را برای شرکت در این مسابقات آموزش می‌دهد. در روز مسابقه سمندر واسب با تاخیر(چون دزدیده می‌شود) به مسابقه می‌رسد و سرانجام پیروز می‌شود و ....

فیلم «خورشید تابان» داستان یک تیم بیس بال ژاپنی به نام ونکور کانادا است. این تیم در دوره‌ای برپا شده است که در کشور ژاپن مشکلات زیادی وجود دارد. با تمام این مشکلات این تیم توانست برمشکلات فائق آمده و موفقیت‌های بیشماری را کسب کند....

فیلم «اسب رویایی» بر اساس یک داستان واقعی است. بن کربن تربیت‌کننده اسب‌های مسابقه، به خاطر صدمه یک اسب در طول مسابقه از کار اخراج شد، ولی در ازای حقوقش اسبی که دچار شکستگی پا شده است را از آنها می‌گیرد. ولی او اسب را تحت مداوا قرار می‌دهد و به مسابقات برمی‌گرداند....

«حماسه ساز»؛ داستان این فیلم نیز واقعی و در مورد یک ورزشکار گلف است. بازیگر فیلم، نقش یک گلف‌باز را بازی می‌کند که قصد دارد در این رشته به مقامی دست پیدا کند و بنابراین تمرین‌های زیادی را در این خصوص انجام می‌دهد. در طول این روزها با بازیکن گلف دیگری ملاقات می‌کند که این رو در رویی ماجراهای جالبی را به همراه دارد....

داستان فیلم «مک فارلند» به این شرح است که مربی دو صحرایی در یکی از شهرهای کوچک ایالت کالیفرنیا در بین دوندگان آماتور شهر یک تیم را انتخاب کرده و با تمرین‌های بسیاری این تیم محلی را تبدیل به یک تیم حرفه‌ای می‌کند....

«کلاه چرمی‌ها»؛ داستان یک تیم فوتبال آمریکایی است که برای رسیدن به موفقیت و رساندن تیم به جمع برترین‌های آمریکا تلاش‌های بی‌شماری را انجام می‌دهد و آنها برای رسیدن به این بزرگ با چالش‌هایی روبه‌رو شده‌اند.

فیلم «راننده» نیز داستان یک راننده جوان با استعداد در میانه یک فصل از مسابقات رالی است که از همه طرف با مشکل مواجه می‌شود و در این بین یک راننده کهنه کار سعی می‌کند تا او را از این شرایط نجات داده و همه امور را برای برگشت او به مسابقات فراهم سازد و او را به موفقیت برساند....

«شنای بدون نفس»؛ این فیلم رقابت‌های جهانی شنا را نشان می‌دهد. «ووسنگ» یک ورزشکار شنا و هدفش کسب مقام قهرمانی در این رقابت هاست، از طرفی «وون» هم یک شناگر بسیار با استعداد است که به دلایلی این ورزش را رها کرده است و بعد از بازگشت مدتی تصمیم دارد دوباره به این عرصه برگردد....
کد مطلب : ۱۱۷۰۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.