۰

کارخانه: 70 درصد راه قهرمانی را طی کردیم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۹
به گزارش عصر تعادل، مصطفی کارخانه در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل پیکان در بازی نخست لیگ برتر والیبال عنوان کرد: بازی سختی بود، پیکان تیم پر مهره و پرآوازه‌ای است و همه فاکتورهای یک تیم خوب را دارد. امید خود را از دست ندادیم و این شایستگی بازیکنان ما را می‌رساند. من از همه آنها تشکر می‌کنم. آنها در شرایط سخت تمرکز خود را از دست ندادند و بهترین تصمیم‌ها را گرفتند. 

وی افزود: 2 ست ابتدایی بازی را باختیم و طبیعی بود که بازیکنان ما کمی عصبی شوند. خوشبختانه 2 تعویض خوب انجام دادیم و شفیعی و چاچیچ به جای عادل غلامی و فرهاد قائمی به میدان آوردیم. بازیکنان تعویضی انگیزه زیادی داشتند و توانستند کمک زیادی به تیم کنند. 

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: باید برای پیروزی در این بازی خودمان را به آب و آتش می‌زدیم. همچنین باید خطاهای خود را که در ست‌های اول و دوم بسیار زیاد بود کاهش می‌دادیم. سعید معروف یکی از بهترین پاسورهای جهان است و همین موضوع کار را برای مدافعان وسط ما بسیار سخت می‌کرد. 

کارخانه اظهار داشت: این بازی در واقع 6 امتیاز داشت و خوشحالم که توانستیم 70 درصد راه قهرمانی را طی کنیم. امیدوارم روز یکشنبه  آینده هم با روحیه مضاعف به میدان برویم و به حق‌مان برسیم.
کد مطلب : ۱۱۷۱۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.