۰

آیا سردار می تواند زلاتان ایران شود؟

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
به گزارش عصر تعادل، سردار آزمون برای تبدیل شدن به یک ستاره جهانی، به درخشش در چنین شب هایی نیاز دارد.​​​​​​​ اگرچه با 1.6 میلیون هوادار در اینستاگرام، هنوز سردار آزمون راه درازی تا رسیدن به خیل 23 میلیونی هواداران زلاتان در شبکه های اجتماعی دارد، اما مهاجم ایرانی همین حالا نیز نام برجسته ای در کشور میزبان محسوب می شود و در سن 22 سالگی، پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک ستاره جهانی را دارد.

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی ایران در مورد او می گوید: "او همیشه در حال پیشرفت است. سردار قدم های مصممی برداشته و با تلاش فراوان، تصمیم های درستی می گیرد. با ادامه این روند، او می تواند به یک ستاره واقعی برای فوتبال ایران و آسیا در سالهای آتی مبدل شود."

کوربان بردی اف، سرمربی نام آشنای روستوف نیز اینگونه سردار را توصیف می کند: "من با سردار رابطه نزدیکی دارم و این موضوع به دلیل ریشه مشترک جغرافیایی ما نیست. اتفاقا من به او نسبت به دیگران سخت گیری بیشتری به خرج می دهم و این حق از سوی پدر او به من اعظا شده است.
 
سردار طرفدارانی میلیونی در ایران دارد و من بارها در این رابطه با او صحبت کرده ام که نباید به مسائل یه چشم سرگرمی نگاه کند."
 
عملکرد سردار آزمون تا به حال اینگونه است؛

تیم ملی ایران: 23 بازی و 6 گل

رقابت های اروپایی: 14 بازی و 6 گل

رقابت های داخلی روسیه: 81 بازی و 23 گل

علیرغم مقایسه او از سوی تعداد معدودی با زلاتان، بیشتر مردم سردار را "مسی ایرانی" قلمداد می کنند که این موضوع خیلی هم مورد استقبال ستاره جوان روستوف قرار نمی گیرد.

سردار گفت: "من نمی توانم مانند مسی بازیکنان حریف را از پیش رو بردارم و نمی دانم چرا من را با وی مقایسه ی کنند."

البته یکی از دلایل رابطه مثبت او با قربان بردی اف، ریشه و زبان مشترک این دو است بطوریکه سردار سرمربی خود را به مثابه یک پدر می بیند.

زمانی که سردار در روبین کازان بازی می کرد، پیراهن شماره 69 را برای خود برگزیده بود که شماره پلاک ماشین های استان محل زندگی او، گلستان می باشد.

شاید به خاطر علاقه به مهاجرت به لیگ جزیره، چنین متونی روی دستان سردار نوشته شده است: "من را آنگونه که هستم دوست داشته باشید" و "اگر مردم سعی می کنند شما را به پایین بکشند، این بدان معناست که شما از آنها بالاترید."
کد مطلب : ۱۱۷۱۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.