۰

​تاج: می‌خواهیم حقوق فوتبال داده شود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۶
به گزارش عصر تعادل، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: قرار است تا قبل از عید تفاهم‌نامه‌ای در خصوص فوتبال و مسائل پخش تلویزیونی امضا شود.

 مهدی تاج پس از امضای تفاهم‌نامه با وزیر ورزش عراق در خصوص بحث ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها گفت: امروز مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما جلسه و مذاکراتی داشت و تصمیم بر این شد که تا قبل از عید تفاهم‌نامه‌ای در خصوص فوتبال و مسائل پخش تلویزیونی امضا شود. به همین دلیل از سازمان اقتصادی فدراسیون خواهش کردیم که تا زمان امضای این تفاهم‌نامه که قرار است پیش از عید نوروز انجام شود، فرصت حضور در ورزشگاه‌ها را در اختیار دوربین‌ها قرار دهند.

وی در خصوص اینکه چرا مسابقات از تلویزیون زنده پخش می‌شود، اما دوربین‌های برنامه‌های خبری و ورزشی اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند، گفت: ما می‌خواستیم این کار به تدریج صورت پذیرد. بحث حق پخش تلویزیونی مصوبه مجلس هم است و ما فقط خواهان حق فوتبال هستیم. ما اهل دعوا نیستیم. ما خواهان این هستیم که حقوق فوتبال داده شود و باشگاه‌های ما به شدت آسیب‌پذیر شده‌اند و باید به سمت تفاهم‌نامه پایدار رفت. باشگاه‌های ما دیگر طاقت ندارند.

«امروز وزیر ورزش و رئیس سازمان با هم مذاکره کردند و قطعاً به یک تفاهم خوب می‌رسند»، وی با بیان این جمله در خصوص برنامه‌های کی‌روش و سفرش به روسیه گفت: برنامه‌ها و کارهای آقای کی‌روش باید انجام می‌شد که انجام شد. برنامه‌های او از جمله سفرش به روسیه هماهنگ شده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به برگزاری تدارکاتی تیم‌های ایران و عراق در ورزشگاه بدون تماشاگر در پاسخ به این سؤال که آیا بدون تماشاگر برگزار شدن به درخواست ما بود، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر به این دلیل بود که رقبا نباید ارنج ما را ببینند. سرمربی تیم ملی نیز همین نظر را داشت. این یک بازی دوستانه است و عراق نیز باید سه روز پس از این بازی به مصاف استرالیا برود و خود را آماده بازی با این تیم کند. خود عراقی‌ها نیز چنین درخواستی داشتند.

وی از پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا مجمع فدراسیون فوتبال روز 25 اسفند که آخر سال است، برگزار می‌شود خودداری کرد.
کد مطلب : ۱۱۷۲۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.