۰

سامسونگ به جاسوسی CIA واکنش نشان داد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۶
به گزارش عصر تعادل، دیروز در اطلاعاتی که سایت ویکی‌لیکس منتشر کرده بود، به این موضوع اشاره شده بود که سازمان CIA با هک تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از مردم جاسوسی می‌کند. در واقع CIA قابلیت فرمان صوتی این تلویزیون‌ها را بدون اینکه کاربران متوجه شوند روشن می‌کرد و به صحبت‌های مردم گوش می‌داد.
 
 سامسونگ به جاسوسی CIA واکنش نشان داد

 این خبر باعث شد که سامسونگ از خودش واکنش نشان دهد. سامسونگ در بیانیه خودش گفت:« محافظت از حریم شخصی کاربران و امنیت آن‌ها یکی از اهداف اصلی سامسونگ است. ما از مشکلات پیش آمده با خبر هستیم و در حال برطرف کردن آن هستیم.»
 
البته سامسونگ در دفترچه‌ی راهنمای تلویزیون‌های هوشمند خودش به این موضوع اشاره کرده که سیستم تشخیص فرمان صوتی در زمانی که تلویزیون خاموش است هم به صحبت کاربران گوش می‌کند تا اگر فرمان مربوط به تلویزیون گفته شد، سریع فرمان اجرا شود.

امیدواریم که اطلاعات بیشتری از روش هک CIA منتشر شود تا مشخص شود که این سازمان به چه شکل تلویزیون‌های هوشمند را به کنترل خودش در می‌آورد.

اطلاعات فاش شده درباره‌ی سازمان CIA شامل هک گوشی‌های هوشمند اندرویدی، iOS‌ و ویندوزی و حتی بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان می‌شد. این اتفاقات سوالات زیادی را در ذهن کاربران ایجاد کرده که امیدواریم در آینده جوابی برای آن‌ها پیدا شود.
کد مطلب : ۱۱۷۲۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.