۰

نعمتی‌نژاد: داور علیه ما سوت زد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۹
به گزارش عصر تعادل، مربی تیم استقلال خوزستان پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: داور با ما مهربان نبود.
 
اکبر پورموسوی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و گفت: من محروم هستم و نمی‌توانم در نشست حضور داشته باشم.
 
وی به همین دلیل نشست خبری را ترک کرد و دستیارش پاسخگو سوالات شد.
 
سید سیروس نعمتی مربی استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی بود و به هر دو تیم تبریک می‌گویم، تبریک ویژه به تیم خودم می‌گویم. داور با ما مهربان نبود و امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم موفق عمل کنیم.
 
وی در مورد اینکه چرا فقط نیمکت استقلال خوزستان به داوری اعتراض می‌کرد، در صورتی که هر دو تیم از داوری متضرر شده بودند، تصریح کرد: ما عقب بودیم و احتیاج به امتیاز داشتیم، طبیعی بود که باید اعتراض می‌کردیم. وقتی پرسپولیس جلو بود، نیاز به اعتراض نداشت. اگر ما جلو بودیم، اعتراضی نمی‌کردیم.
 
مربی استقلال خوزستان در مورد حواشی قبل از بازی و اینکه بازیکنان این تیم عصبی بازی می‌کردند، گفت: بازیکنان ما عصبی نبودند، تمرکزشان بهم ریخته بود. داوری در خیلی از صحنه‌ها علیه ما سوت زد. می‌توانستیم بازی را برگردانیم، اما این اتفاق نیفتاد.
 
نعمتی‌نژاد در خصوص اینکه ظاهرا بازیکنان استقلال خوزستان قصد نداشتند به علت مشلات مالی برابر پرسپولیس بازی کنند، گفت: کلا امسال هیچ دریافتی نداشتیم. تنها یک میلیارد تومان به باشگاه کمک شده است. با یک میلیارد تومان کدام تیم را می‌توان هدایت کرد؟ از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم که متعصب بوده و بدون هیچ چشم‌داشتی بازی می‌کنند.
کد مطلب : ۱۱۷۲۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.