۰

​اندروید جدید تا اردیبهشت 96 می‌آید

تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹
به گزارش عصر تعادل، اندروید جدید تا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد و به نظر می‌رسد گوگل ویژگی‌های میانبری را برای راحت‌تر کردن کاربران در نظر گرفته است.

سیستم عامل N اندروید اسفندماه سال گذشته قبل از برگزاری کنفرانس اختصاصی گوگل رونمایی شد و تیر ماه با نام اندروید نوقا به کاربران عرضه شد. بنابراین با نزدیک شدن به رویداد «آی‌او» ی گوگل در سال ۲۰۱۷ که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، انتظار می‌رود سیستم عامل بعدی اندروید تا آن زمان معرفی شود.

در حالی که نسخه N اندروید در رقابتی تنگاتنگ با «نوتلا» و چند اسم دیگر «نوقا» نامیده شد، هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد پلتفرم اندروید، کروم و گوگل پلی، در حساب رسمی توییترش گیفی از بیسکویت‌های کرمدار مشهور «Oreo» منتشر کرد.

ظاهرا او به طور غیرمستقیم از نام اندروید بعدی پرده برداشت که البته این اسم و همچنین ویژگی‌هایی که برای اندروید جدید مطرح شده، هنوز از طرف مقامات گوگل رسمی نشده است.

گوگل در حال توسعه نوعی فناوری به نام Copy Less است که نیاز به انجام عملیات کپی و جایگذاری محتوا بین اپلیکیشن‌های مختلف را کاهش می‌دهد و می‌تواند یکی از ویژگی‌های اضافه‌شده به اندروید جدید باشد.

گوگل می‌خواهد قابلیت‌های هوشمندی را نیز به پلتفرم پیام‌رسانی خود اضافه کند که می توانند محتوای خاص را به صورت هوشمند تشخیص دهند. همچنین قرار است اشارات حرکتی جدیدی به اندروید اضافه می شود که به صورت میانبر برای برخی عملیات خاص ایفای نقش کنند.

البته این خبر به هیچ وجه از طریق منابع رسمی و خود گوگل تأیید نشده است. کنفرانس I/O گوگل در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد و یقیناً در روز ابتدایی آن شاهد رونمایی رسمی از نسخه بعدی اندروید خواهیم بود.
کد مطلب : ۱۱۷۳۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.