۰

تکرار واژه بی شعور از سوی مهدی خزعلی

تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۷
به گزارش عصرتعادل به نقل از جام نیـوز، هفته گذشته برخورد توهین آمیز "قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت با فرماندار شهر تازه تأسیس بدره از توابع استان ایلام، به بمب خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
 
واکنش منفی مردم -بویژه کاربران شبکه های اجتماعی- به این حرکت تحقیرآمیز وزیر بهداشت، کار را به جایی رساند که قاضی زاده هاشمی مجبور به عذرخواهی شد؛ که البته نحوه تماس و مطالب ردوبدل شده در این گفتگو نیز بازخوردها و حاشیه هایی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.
 
یکی از سوالاتی که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مطرح شد این بود که «آیا بهتر نبود وزیر بهداشت به جای فحاشی و تهدید، گوش شنوای مردمی می شد که با هزار امید از ساعتها قبل به انتظار ورود او نشسته بودند تا از ره آوردش مرهمی بر دردهای حوزه سلامت بگذارند؟ مردم بالاخره کجا باید حرف دلشان را به گوش مسئولان برسانند؟ اگر این مهم در سخنرانی اتفاق بیفتد مواجه می شوند با برخورد قانونی، و اگر در مراسم دیگری باشد مواجه می شوند با فحاشی؟ بالاخره کجا!؟»
 
به گزارش جام نیوز، در ادامه توهین حامیان دولت به مردم و مسئولان منتقد، روز گذشته "مهدی خزعلی" فعال سیاسی اصلاح طلب، در اظهاراتی توهین آمیز با حمله به فرماندار بدره، وی را به خاطر انتقاد از وزیر بهداشت مستحق "بیشعور" نامیدن قلمداد کرد.
 
مهدی خزعلی در فایل ویدئویی که خود منتشر کرده است با حمایت از اقدام توهین آمیز وزیر بهداشت می گوید: «عبارت بیشعور که وزیر بهداشت به فرماندار بدره گفت؛ واقعا شایسته اوست!»
 
خزعلی در ادامه اهانتش هایش به فرماندار بدره، در لحنی تمسخرآمیز می گوید: «باید یک نسخه از "کتاب بیشعوری» را قطعا برای فرماندار بدره بفرستیم، زیرا آقای فرماندار نیاز دارد که این کتاب را بخواند»
 
فایل تصویری اظهارات مهدی خزعلی
 
وی بدون اشاره به اینکه فرماندار بدره در حال بیان مشکلات حوزه ماموریتش بوده، گفت: «فرماندار نماینده دولت در هر شهر است و باید نظم را در شهر تامین کند اما اگر خودش نظم را بهم زد ما باید به او چه بگوییم... من اینجا با صدای بلند می گویم: آن چیزی که دکتر هاشمی بر زبان جاری کرد شایسته کسی است که نظم جلسه را به هم زده است و باید به او گفت کتاب بیشعوری را دوبار بخوان! اگر من دولت بودم قطعا فرماندار را عزل می کردم!»
کد مطلب : ۱۱۷۴۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.