۰

هزینه‌های بازسازی ماراکانا پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
به گزارش عصر تعادل، پس از آنکه دادگاهی در برزیل اعلام کرد مسئولان برگزاری ریو 2016 مفاد قرارداد و موافقت‌نامه‌ای که برای نگهداری و حفظ ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی را انجام نداده‌اند، مسئولان این بازی‌ها با پرداخت 122 میلیون دلار در بازسازی و مرمت ماراکانا مشارکت می‌کنند.

این ورزشگاه که برای برگزاری رقابت‌های فوتبال و مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 استفاده شده بود، پس از اتمام این رقابت‌ها به طور رسمی در تاریخ 4 نوامبر به دولت و کنسریوم شرکت‌های خصوصی تحویل داده شد. ماریو آندارا سخنگوی بازی‌های 2016 ریو در این باره گفت: بودجه‌ای حدود 100 میلیون پوند (معادل 122 میلیون دلار) به طور جداگانه برای نگهداری این ورزشگاه در نظر گرفته شده است. مشکلات زیرساختی وجود ندارد و تنها بایستی کارهای جزئی برای تعمیرات انجام شود.
 
هزینه‌های بازسازی ماراکانا پرداخت می‌شود 
 
 
آندارا در مورد جزئیات کار عنوان کرد: بیرون ورزشگاه باید رنگ شده تا علائم و تبلیغات مربوط به ریو 2016 پاک شوند، شیشه‌های پنجره‌ها باید ثابت شوند، لامپ‌های روشنایی هم باید تعویض شوند و سیستم اطفای حریق نیز نیاز به نصب مجدد دارد.

به گزارش خبرگزاری شیوهوآ، قاضی «ماریا پائولا گوآ آگالهارلو» اعلام کرده است اگر مسئولان ریو 2016 تا روز آینده تعمیران این ورزشگاه را به اتمام نرسانند، مبلغ 30 هزار دلار جریمه خواهند شد. در حال حاضر مسئولان این بازی‌ها زیر تیغ انتقاداتی هستند که معتقد است آنها ورزشگاه را همانگونه که از دولت تحویل گرفته‌اند به دولت پس نداده‌اند.
کد مطلب : ۱۱۷۵۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.