۰

نبرد خیابانی درمنطقه «الموصل القدیمة» در غرب موصل

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲
نبرد خیابانی درمنطقه «الموصل القدیمة» در غرب موصل
به گزارش عصر تعادل، نیروهای عراقی به عملیات نظامی در جبهه الموصل القدیمه ادامه می دهند.
خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد: نیروهای ارتش عراق به تاکتیک شکستن استحکامات دفاعی داعش روی آورده اند تا نیروهای ویژه بتوانند به محله ها وارد شوند.
بر اساس این گزارش؛ نبرد سنگینی میان نیروهای عراقی و داعش در الموصل القدیمه در جریان است. نیروهای ویژه و نیروهای پلیس عراق در حال نبرد خیابانی با تکفیری ها در محله الموصل القدیمه هستند.
این در حالی است که ساعاتی قبل عبدالامیر یارالله فرمانده عملیات نینوا می آییم از آزاد سازی روستایی در شرق بادوش خبر داد و افزود: نیروهای لشگر ۱۶ ارتش عراق امروز روستای خواجه خلیل در کرانه رود دجله در شرق بادوش را آزاد کردند و پرچم عراق را بر بالای ساختمان های آن به اهتزاز درآوردند. نیروهای عراقی موفق به تسلط بر تاسیسات آبی که آب کرانه چپ موصل(شرق موصل) را تامین می کند، شده اند.
منابع وابسته به حشد شعبی عراق نیز اعلام کرده اند که نیروهای حشد الشعبی عراق گور جمعی در زندان بادوش در غرب موصل کشف کردند.
در همین حال وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بر اثر حملات هوایی به مواضع داعش در مناطق راس الجاده، الزنجلی و الموصل الجدیده یک کارخانه بمبگذاری خودروها، انبار تسلیحات و مهمات، سلاح سنگین و مواضع وابسته به داعش منهدم شد.
کد مطلب : ۱۱۷۶۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.