۰

قیمت سیب و پرتقال دماوند اعلام شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۵
قیمت سیب و پرتقال دماوند اعلام شد
به گزارش عصر تعادل،هادی طهرانی‌پور امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار در دماوند با اشاره به تنظیم بازار شب عید در شهرستان دماوند اظهار کرد: در مدت سه سال است که تنظیم بازار از صنعت و معدن به جهاد کشاورزی واگذار شده است.
وی افزود: جهاد کشاورزی در این راستا، علاوه بر تنظیم سایر محصولات کشاورزی به ویژه در ایام پایانی سال، به منظور جلوگیری از رشد بی‌رویه قیمت میوه در شهرستان دماوند اقدام به عرضه میوه به ویژه سیب و پرتغال می‌کند.
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با اشاره به قیمت سیب و پرتغال شب عید در این شهرستان گفت: از امروز سیب قرمز با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتغال والنسیا با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و پرتغال تامسون با قیمت یک‌هزار و ۷۰۰ تومان در ۲۷ مرکز عرضه توزیع می‌شوند.
طهرانی‌پور افزود: درصدد هستیم قیمت میوه‌ها را در حد متعال نگهداریم تا شهروندان بتوانند محصولات با کیفیت مناسب در ایام نوروز مورد استفاده قرار دهند.
وی بیان کرد: میوه شب عید به میزان کافی با کیفیت خوب و بدون هیچ محدودیتی در مراکزی که با هماهنگی فرمانداری، صنعت و معدن، تعزیزات و تعاون روستایی مشخص شدند در شهرستان دماوند عرضه می‌شود.
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، برای هر یک از مراکز عرضه میوه در بحث تنظیم بازار، یک ناظر با صدور کارت‌های شناسایی در نظر گرفته شده است تا نحوه توزیع میوه و چگونگی استقبال شهروندان را گزارش دهند.
طهرانی‌پور با بیان اینکه تمام مراکز عرضه میوه با بنرهای واحد مشخص هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تهمیداتی که در کارگروه تنظیم بازار شهرستان دماوند پیش‌بینی شده، امسال بتوانیم سالی همراه با آرامش و سلامت برای همه داشته باشیم.
کد مطلب : ۱۱۷۶۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.