۰

​میکولایف: می‌دانیم استقلال تیم قدرتمندی است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۰
به گزارش عصر تعادل، میکولایف مربی تیم لوکوموتیو ازبکستان در باره دیدار مقابل استقلال گفت: می‌دانیم که تیم استقلال تیم قدرتمندی است و فردا هم بازی سختی مقابل این تیم داریم؛ چراکه همه تیم‌ها 4 امتیازی هستند و شانس صعود برای همه یکسان است.

وی ادامه داد: بار اولی نیست که به ایران می‌آییم و در شهرهای دیگر ایران بازی کردیم. می‌دانیم تماشاگران زیادی می‌آیند و ما آماده هستیم تا با همه توان بازی کنیم.

سرمربی تیم لوکوموتیو ازبکستان تصریح کرد: می‌دانیم که در فوتبال ایران بازیکنان بسیار خوبی وجود دارد که درک بالایی از فوتبال دارند. ما هم از هر جهت آنها را آنالیز کردیم و قصد داریم از کناره‌ها و وسط زمین موقعیت‌ها را ببندیم تا بازی فردا با برد ما به پایان برسد.

میکلایوف در مورد اینکه آیا از جباروف بازیکن ازبکستانی سپاهان اطلاعاتی در مورد استقلال گرفته است یا خیر، گفت: جباروف بازیکن خوبی است و ما باهم در تماس هستیم. او به ما گفته که استقلال از تیم‌های خوب ایران است، اما برای آنالیز بازی فردا به آنالیزورهای خودمان اعتماد می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از ایرانیان تشکر کنم که میزبانی خوبی از ما انجام دادند، امیدوارم فردا یک بازی پاک و ایده‌آل و به دور از حواشی را از هر دو تیم شاهد باشیم و امیدوارم هر تیمی که شایسته است نتیجه بگیرد. جا دارد که پیشاپیش نوروز را هم به ایرانیان تبریک بگویم؛ چراکه ما هم در ازبکستان جشن نوروز می‌گیریم و امیدوارم سال جدید سال خوبی برای همه مردم باشد.
کد مطلب : ۱۱۷۸۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.