۰

سرنوشت خشمگین ها مشخص می شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲
به گزارش عصر تعادل،قسمت هشتم از سری فیلم های بسیار پرفروش و سرشار از تحرک و برخورد «سریع و خشمگین» چند ماهی است که آماده نمایش شده و فقط برخی ریزه کاری های فنی آن باقی مانده اما هفته پیش تاکید شد که این فیلم که توسط اف گاری گری کارگردانی شده و یک بار دیگر بازیگران اصلی این مجموعه همچون وین دیزل، دوواین جانسون، جیسن استیتام، میشل رودریگز و تیرس گیبسون را در اختیار دارد.
 
سرنوشت خشمگین ها مشخص می شود 
 
 
با نام جنبی و کامل کننده «سرنوشت خشمگین ها» به نمایش در خواهد آمد. در این فیلم چارلیز ترون و اسکات ایست وود نیز به جمع بازیگران فوق اضافه می شوند و کرت راسل کهنه کار که در قسمت هفتم حاضر بود، در فیلم هشتم نیز بازی کرده است. فیلم هفتم بیش از ۵/۱ میلیارد دلار فروخت و قسمت هشتم از ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ اکران عمومی خواهد شد.

یک ویژگی جالب این فیلم ها این است که هر چه بیشتر به پیش رفته و با اکران هر فیلم تازه ای از این مجموعه،‌ بر فروش و درآمد این فیلم ها اضافه شده و اوج فروش در فیلم های ششم و هفتم مشاهده شده است. بر این اساس کارشناسان معتقدند جا افتادن تدریجی این فیلم ها در دیدگاه مردم و علاقمند شدن آنها به سرنوشت کاراکترهایی که البته هیچیک نیز شخصیت های عمیقی نیستند و همچنین قصه رویارویی آدم هایی که هیچ چیزی جز سرعت و هیجان آنها را راضی نمی کند،‌ عوامل اصلی توفیق این سری فیلم ها و بسط فرانچیزی بوده که از ابتدای دهه ۲۰۰۰ آغاز شد.
کد مطلب : ۱۱۷۹۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.