۰

امکان اجرای برنامه ها بدون دانلود و نصب!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳
به گزارش عصر تعادل، آیا تاکنون به اجرای اپلیکیشن های اندروید بدون نصب آن فکر کرده اید؟ به اجرای اپلیکیشن ها در پلتفرم های دیگر چطور؟ آیا برنامه های اندروید در پلتفرم های دیگر نیز کاربردی است؟
 
اجرای برنامه ها بدون دانلود و نصب امکان پذیر شد! 

مایکروسافت نسخه ی پیش نمایش این برنامه را ارائه کرده است که به کاربر این اجازه را میدهد تا بدون دانلود برنامه ها در ویندوز 10 از آنها استفاده کنند. زمانی که روی برنامه ی مورد نظرتان، برای مشاهده کلیک میکنید به مدت 3 دقیقه میتوانید با آن کار کنید و عملکرد آن را بررسی کنید. سپس زمانی که بررسی ها تمام شد و از برنامه ی مورد نظر خوشتان آمد؛ میتوانید در Windows Store آن را تهیه کنید.

این محدودت زمانی، برای اجرای برنامه ها، ممکن است در بازی ها آزار دهنده باشد؛ زیرا تمام قسمت های بازی در 3 دقیقه قابل مشاهده بررسی نیست. ولی با این حال این حرکت مایکروسافت، از یک تکه عکس و فیلم از برنامه های خیلی بهتر است. همچنین این کار برای توسعه دهندگان نیز زیاد پیچیده نیست؛ چرا که کافیست یک دکمه ی Try now طراحی کنند و بقیه ی کار را به عهده ی خود مایکروسافت بگذارند. با این که این ایده برای بررسی و انتخاب برنامه ها بسیار خوب است ولی برای کسانی که برنامه هایشان را از Windows Store تهیه نمیکنند این مسئله اهمیت چندانی ندارد.
کد مطلب : ۱۱۸۱۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.