۰

مینی کامپیوتر مخرب ECS معرفی شد!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰
به گزارش عصر تعادل، کمپانی الایت گروپ (با نام تجاری ECS) سازنده انواع سخت افزار و مینی کامپیوتر های خوش قیمت، جدید ترین جعبه جادویی خود را معرفی کرده است. ECS PB01CF محصولی است که در زمره مدل های Ultra-Compact قرار گرفته و در ابعاد جالب توجه W70mm x D70mm x H31mm تولید شده است. قلب تپنده آن پردازنده  Intel Celeron N3350 است که در فرکانس 1.10 گیگاهرتز فعالیت کرده و از سری مدل های مشهور Apollo Lake است. پردازنده های Apollo Lake بسیار پر استفاده هستند.
 
 مینی کامپیوتر مخرب ECS معرفی شد!
برای آن 2 گیگابایت حافظه رم DDR4 در نظر گرفته شده است و در رابط های I/0 شاهد وجود microSD card slot, 1x USB 2.0 port, 1x USB 3.0 port, 1x HDMI output port, 1x LAN هستیم. دو مسیر ارتباطی بدون سیم این کامپیوتر بسیار کوچک شامل WiFi 802.11ac/b/g/n و بلوتوث می گردد. پردازشگر گرافیکی آن قادر به نمایش تصاویر در دقت های 4K و 2K است و این در حالی است که به سادگی می توانید آن را به پشت یک مانیتور (VESA) متصل کرده و یک کامپیوتر کارآمد AIO را با قیمت پایین ایجاد نمائید. الایت گروپ از سیستم عامل Windows 10 Home 64-bit در آن بهره گرفته است. این محصول با ابعاد کوچک خود، دارای قابلیت های فراوانی است.
کد مطلب : ۱۱۸۱۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.