۰

پیش بازی اتلتیکو مادرید - بایر لورکوزن

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۶
به گزارش عصر تعادل، دو تیم در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنه ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
 اتلتیکو مادرید در دیدار رفت موفق شد با ارائه دیداری تهاجمی در ورزشگاه خانگی لورکوزن به برتری ۴-۲ دست یابد تا برای صعود به مرحله بعد مسابقات کار آسانتری در پیش داشته باشد. این تیم پس از دیدار رفت مقابل لورکوزن، در مسابقات لالیکا مقابل بارسلونا شکست خورد و در خانه دپورتیوو به تساوی دست یافت اما با پیروزی مقابل والنسیا و گرانادا نشان داد تا دوباره شرایط آرمانی خود را به دست آورده است.
 
پیش بازی اتلتیکو مادرید - بایر لورکوزن
 
در سوی مقابل بایر لورکوزن شرایطی کاملا متفاوت از اتلتی دارد. این تیم پس از شکست مقابل اتلتی دو شکست سخت در بوندس لیگا را تحمل کرد و پس از شکست ۶-۲ مقابل دورتموند سرمربی خود را اخراج کرد و تایفان کورکوت را جانشین اشمیت کرد تا شاید با شرایط بهتری در ادامه فصل حاضر شود.
 
در ۵ رویارویی گذشته دو تیم، اتلتی دو بار به پیروزی رسیده است و یک بار نیز بازی را مقابل حریف واگذار کرده است. با این وجود بعد از بازگشت بارسلونا در دیدار برگشت مقابل پاریسن ژرمن، فوتبال بار دیگر نشان داد که هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و شاید لورکوزن تیمی باشد که بتواند بازگشتی دیگر در فصل جاری داشته باشد.
 
پیش بازی اتلتیکو مادرید - بایر لورکوزن
 
هر دو تیم برای این دیدار لیست بلند بالایی از مصدومین و محرومان دارند، اتلتی مطابق معمول تیاگو و آگوستو فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، فلیپه لوییز و گابی به دلیل محرومیت غایب خواهند بود و حضور تورس و گامیرو در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.
 
در سوی مقابل تاه و توپراک برای لورکوزن به دلیل مصدومیت نمی توانند به میدان بروند. همچنین چالهانوقلو و هنریکس به دلیل محرومیت در این دیدار غایب هستند و حضور بندر نیز در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.
 
پیش بازی اتلتیکو مادرید - بایر لورکوزن
 
آمار مرتبط با این دیدار:
 
اتلتیکو مادرید ۶ دیدار از ۷ دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
 
اتلتی در دو فصل گذشته هر بار در دیدار رفت به پیروزی رسیده است موفق شده است به مرحله بعد مسابقات صعود کند.
 
اتلتی در ۳ فصل گذشته همواره موفق شده است از مرحله یک هشتم نهایی به سلامت عبور کند.
 
لورکوزن در ۶ فصل گذشته موفق شده است ۵ بار به مرحله حذفی مسابقات صعود کند اما هرگز موفق نشده است به جمع ۸ تیم برتر راه یابد.
 
لورکوزن در ۱۰ دیدار گذشته خود در مراحل حذفی ۹ بار شکست خورده است و تنها پیروزی این تیم مقابل اتلتیکو مادرید در فوریه ۲۰۱۵ رقم خورده است.
 
لورکوزن برای صعود به مرحله بعد به برتری بیشتر از ۳ گل در این دیدار احتیاج دارد و این در حالی است که این تیم در ۳۱ دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا هرگز موفق به انجام این امر نشده است.
 
دو گل از ۳ گل آخری که لورکوزن به ثمر رسانده است خاصل اشتباه مدافعین حریف و گل به خودی آنان بوده است(دی سانتیس مقابل موناکو و ساویچ مقابل اتلتی)
 
اتلتی در حالی در خانه مقابل لورکوزن به میدان خواهد رفت که در ۸ دیدار خانگی پایانی لیگ قهرمانان اروپا تنها دو بار دروازه اش در خانه باز شده است و موفق شده است مقابل بایرن مونیخ کلین شیت داشته باشد.
 
ترکیب احتمالی دو تیم:
 
 پیش بازی اتلتیکو مادرید - بایر لورکوزن
 
پیش بینی وبسایت Whoscore:
 
 پیش بازی اتلتیکو مادرید - بایر لورکوزن
کد مطلب : ۱۱۸۲۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.