۰

شمخانی: آل سعود فعال ترین کارخانه تولید تروریست را ایجاد کرده

تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۷
به گزارش عصر تعادل، علی شمخانی با اشاره به اقدامات و اظهارات تبلیغاتی و فاقد ارزَش برخی مقامات تازه‌کار و بی‌تجربه سعودی که با فرار به جلو به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت حمایت‌های گسترده این رژیم از تروریسم تکفیری هستند، گفت: آل سلمان فعال‌ترین کارخانه تولید تروریست در جهان را در کشور عربستان ایجاد کرده و راهبرى مى‌کند. 

نسان‌هاى سرخورده و تحقیر شده مخاطب اصلی ایدئولوژی وهابیت هستند

او دلارهای نفتی سعودی را پشتیبانی‌کننده آموزه‌های مبتنی بر نفرت، خشونت و جنایت عنوان کرد و افزود: انسان‌هاى سرخورده و تحقیر شده مخاطب اصلی ایدئولوژی وهابیت هستند و در نهایت با تبدیل شدن به تروریست تکفیرى با برند سعودی به جهان صادر می‌شوند. 

دولت جدید آمریکا از سیاست‌های عربستان را حمایت می‌کند

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: علیرغم آگاهی و انزجار افکارعمومی جهانی نسبت به ماهیت رژیم آل‌سلمان و نقشی که در ایجاد و توسعه تروریسم تکفیری در جهان دارد، دولت جدید آمریکا نه تنها سیاست‌های دولت سعودی را نفی نمی‌کند بلکه از ٱن حمایت نیز مى‌کند. 

دست معارضه در عرصه سیاسی و میدانی خالی است

شمخانی ورود هرگونه نیروی نظامی خارجی به سوریه بدون اجازه دولت این کشور را نماد اشغالگری و معادل حمایت از عناصر تروریست توصیف کرد و اظهار داشت: دست خالی معارضه در عرصه سیاسی و میدانی و عدم مقبولیت مردمی آنان موجب شده تا رهبران واقعی و حامیان اصلی آنان به رویکرد دخالت مستقیم و حضور در میدان نبرد روی آورند.
کد مطلب : ۱۱۸۷۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.