۰

امروز پدر می شوم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
امروز پدر می شوم
به گزارش عصر تعادل،سعید رضا کیخا بعد از  راه یابی به فینال مسابقات جهانی باکو در گفت و گو با خبرنگار گفت: توانستم با به نمایش گذاشتن برنامه ای بسیار خوب بر روی وسیله خرک حلقه به فینال مسابقات راه یابم. من در بین ژیمناست هایی به فینال خرک حلقه رسیدم که قهرمانان المپیک، جهان و بازی هایی اروپایی و آسیایی بودند. شاخص ترین حریف من برکی از کشور مجارستان، قهرمان المپیک لندن و چهار دوره مسابقات قهرمانی جهان بود.
ملی پوش شیرازی در مورد ثبت حرکت به نام خودش در این مسابقات خاطرنشان کرد:  افتخار بهتر و بزرگتری که من برای ایران بدست آوردم، این بود که توانستم برای اولین بار در طول تاریخ ژیمناستیک ایران، حرکتی را به نام خودم در وسیله خرک حلقه به ثبت رسانم؛ این اتفاق اگر ارزش آن از کسب مدال در مسابقات جهانی و المپیک بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.
کیخا به پدر شدنش اشاره کرد و گفت: امروز شنبه پدر خواهم شد، این موفقیت را به همسر تقدیم می کنم، که با وجود سختی های دوران بارداری این فداکاری را کرد تا من در اردوها و مسابقه ها شرکت کنم تا بار دیگر بتوانم برای کشورمان افتخار آفرینی کنم.
او با ابراز امیدواری برای کسب مدال خوشرنگ گفت: امیدوارم مدال خوشرنگی بگیرم و آن را به فرزند و همسرم هدیه کنم.
او در آخر از تمامی مسئولان تشکر کرد و گفت: این موفقیت ها را مرهون مسئولانی هستم که مرا در این راه کمک کردند. جا دارد از فدراسیون ژیمناستیک، اداره ورزش و جوانان فارس و شیراز، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز، تربیت بدنی شهرداری شیراز تشکر کنم.
کد مطلب : ۱۱۸۸۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.