۰

سیمئونه: لستر یکی از بهترین‌های لالیگا را حذف کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۶
به گزارش عصر تعادل، سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است لسترسیتی با حذف سویا که یکی از بهترین‌های لالیگا است توانست به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
 
 اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا در دیداری حساس به مصاف سویا می رود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: با یک تیم ‌قوی رو به رو خواهیم شد. سویا برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالایی جدول رقابت می‌کند. می‌خواهیم بازی را به نفع خودمان پیش ببریم. هنوز زود است درباره این موضوع حرف بزنیم که با پیروزی به سویا نزدیک می‌شویم و یا در صورت شکست از این تیم دور می‌شویم.
 
سرمربی اتلتیکو درباره نبود فرناندو تورس در دیدار برابر لورکوزن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم. اگر بازیکنی را در ترکیب قرار نمی‌دهم به این معنی نیست که با او مشکل دارم. به عنوان مثال خوان فران در این دیدار حضور نداشت. به نظرم نیازی به حضورش نبود. او بازیکنی است که در این پنج سال کارهای زیادی برای باشگاه انجام داده است. همیشه به دنبال بهترین‌ها برای تیم هستم. فرناندو تورس و کوین گامیرو در شرایط خوبی به سر می‌برند.  فردا تصمیم خواهیم گرفت چه بازیکنی از ابتدا به میدان خواهد رفت. یکی از آن‌ها بازی را شروع خواهد کرد و دیگری پایان خواهد داد. بازیکنی که در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت تا پایان بازی نخواهد کرد.
 
سیمئونه: لستر یکی از بهترین‌های لالیگا را حذف کرد
 
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جمعه برگزار  و لسترسیتی حریف اتلتیکو شد. سیمئونه در این باره گفت: این تیم با هدایت کلودیو رانیری سال گذشته فاتح لیگ برتر انگلیس شد. پس از نتایج ضعیف این فصل اکنون در شرایط بهتری به سر می‌برد و توانست یکی از بهترین‌های لالیگا را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کند.
 
سرمربی آرژانتینی به تمجید از خورخه سامپائولی (سرمربی سویا) پرداخت و گفت: او سرمربی خیلی خوبی است و آمار این موضوع را نشان می‌دهد. سویا در رتبه‌های بالایی جدول در حال رقابت است.
کد مطلب : ۱۱۸۹۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.