۰

تساوی تلخ اینتر در خانه تورینو

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۱
به گزارش عصر تعادل،اینتر در دیداری دیدنی در خانه تورینو با نتیجه 2-2 متوقف شد تا در رتبه پنجم باقی بماند.
 
 اینتر برای حفظ امیدهای کسب سهمیه و روند پیروزی های درخشان هفته اخیر در تورین به مصاف تورینو رفت.
 
در دقایق ابتدایی، اتفاق خاصی روی دروازها رخ نداد و ضربه گالیاردینی در دقیقه 8 که از کنار دروازه به بیرون رفت را می توان تنها حادثه 10 دقیقه ابتدایی دانست.
 
در دقیقه 20 و روی ارسال بازیکنان اینتر، جو هارت دفع اشتباهی انجام داد که در پشت محوطه به دی آمبریزیو رسید اما ضربه بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت. 
 
تساوی تلخ اینتر در خانه تورینو
 
اما در دقیقه 27 نراتزوری ها به گل رسیدند. کوندوگبیا از نزدیکی نقظه کرنر پا به توپ شد و بعد از جاگذاشتن چند مدافع تورینو، به سمت دروازه حریف شلیک کرد که با عکس العمل ضعیف هارت، گل اول بازی برای اینتر به ثمر رسید.
 
اما برتری اینتر پایدار نبود تورینو در دقیقه 33 گل خورده را جبران کرد. با ارسال کرنر از جناح چپ، مورتی با ضربه سر توپ را در دهانه دروازه برای بازلی فراهم کرد تا او به راحتی گل تساوی را به ثمر برساند.
 
در دقایق پایانی تورینو باز هم برای زدن گل موقعیت داشت اما ارسال خطرناک لیاییچ با واکنش هندانوویچ همراه بود تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.
 
تساوی تلخ اینتر در خانه تورینو
 
بازی در نیمه دوم با برتری تورینو آغاز شد و این تیم موقعیت های زیادی را خلق کرد. در دقیقه 56 بلوتی در آستانه گلزنی بود اما عکس العمل فوق العاده هندانوویچ مانع آن شد.
 
اما تلاش تورینو در دقیقه 59 نتیجه داد و آکواه موفق شد با ضربه ای دیدنی دور از دستان هندانوویچ، گل دوم تورینو را به ثمر برساند.
 
یک دقیقه بعد از گل تورینو، ایکاردی بهترین موقعیت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه سر او از فاصله نزدیک با عکس العمل فوق العاده هارت همراه بود.
 
اما فشار اینتر در دقیقه 62 نتیجه داد و بعد از دفع توپ ضعیف هارت، توپ در گوشه محوطه به کاندروا رسید و او نیز با ضربه ای دیدنی گل تساوی را برای اینتر به ثمر رساند.
 
تساوی تلخ اینتر در خانه تورینو
 
دقایقی بعد این بار بایه می توانست برای تورینو گلزنی کند اما باز هم هندانوویچ دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 82، ادر با ضربه ای دیدنی دروازه تورینو را تهدید کرد اما شوت او با عکس العمل زیبای هارت به بیرون رفت.
 
در دقیقه 90 پرسیچ در مقابل دروازه صاحب موقعیت خوبی شد که با بی دقتی از دست داد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان برسد.
کد مطلب : ۱۱۸۹۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.