۰

​محدودیت ترافیکی ایام نوروز در جاده های شمالی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۲
به گزارش عصر تعادل، تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 2 بعد از ظهر روزهای 4، 5 ،12،13 و 14فروردین 96 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است .
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز 96 در محورهای مواصلاتی این استان به سمت شمال کشور(استان مازندران) خبر داد .
 
سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به حجم زیاد سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات عید و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی از مورخ 25 اسفندماه 95 تا 14فروردین 96 محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .
 
وی افزود: به همین منظور عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاد کند و همچنین عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی به استثنای خودروهای دارای مجوز از پلیس راهور ناجا ممنوع است.
 
وی گفت : تردد انواع تریلر در محورهراز کماکان ممنوع است و تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 روز چهارشنبه تاریخ 25اسفندماه 95 تا ساعت 2 بامداد روز 6فروردین 96 و از ساعت 8 صبح 10فروردین تا ساعت 2 بامداد 15 فروردین ماه 96 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.
 
محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 2 بعد از ظهر روزهای 4، 5 ،12،13 و 14فروردین 96 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت یکطرفه خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اطلاع رسانی از وضعیت راه های استان در صورت لزوم اعمال محدودیت های پیش بینی نشده در سایت های رسمی ،خبرگزاری ها و صدا و سیما، از هموطنان عزیز خواست تا ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس در طول مسیر سفر در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 110 تماس بگیرند.
 
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ،پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند وفیروزکوه را بر عهده دارد .
 
چهار محور قم – گرمسار ، امام رضا (ع)، هراز و فیروزکوه در محدوده فعالیت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران واقع شده است .
کد مطلب : ۱۱۹۱۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.