۰

آبگرفتگی خیابان‌ ها و معابر ایلام

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲
به گزارش عصر تعادل، ‌مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: گردشگران و مسافران نوروزی که در مناطق مختلف استان در طبیعت حضور دارند، نسبت به جاری شدن سیلاب هشدار داده می‌شود و از آنها درخواست داریم از استقرار در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

‌«احمد کرمی» اظهار کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی به گردشگران و مسافران نوروزی که در مناطق مختلف استان در طبیعت حضور دارند، نسبت به جاری شدن سیلاب هشدار داده می‌شود و از آنها درخواست داریم از استقرار در مسیر و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران، تگرگ و احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر از پیامدهای این سامانه است، افزود: با توجه به بارش شدید باران و اینکه در برخی مناطق استان ایلام بویژه ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش‌ها به صورت تگرگ است، دستگاه‌های مسئول و عضو مدیریت بحران ‌در آماده‌باش کامل هستند.

کرمی تاکید کرد: از بامداد روز گذشته سامانه بارشی قوی وارد آسمان این استان شده و بارش‌ها همچنان ادامه دارد که موجب آبگرفتگی برخی معابر درون شهری ایلام ‌شده که عوامل شهرداری مشغول پاکسازی جداول و رفع آبگرفتگی‌ها هستند.
کد مطلب : ۱۱۹۲۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.