۰

تندباد 112 کیلومتری عسلویه را در نوردید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۳
به گزارش عصرتعادل،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به وضعیت نامساعد جوی در استان بوشهر تندباد جنوب شرقی با سرعت ۱۱۲ کیلومتر عسلویه را درنوردید.

هادی سالاری با بیان اینکه آسمان استان بوشهر ابری همراه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد و احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی شده است اظهار داشت: سمت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت بین 16 تا بیش از 44 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی‌ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت باد دیشب در عسلویه به بالای 100 کیلومتر در ساعت رسید تصریح کرد: دیشب تندباد جنوب شرقی با سرعت 112 کیلومتر در ساعت در عسلویه وزیدن گرفت و سرعت باد در بوشهر نیز به 83 کیلومتر در ساعت رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از شمالی شدن سمت باد در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با شمالی شدن سمت باد در استان بوشهر از شدت آن نسبت به دیشب کاسته می‌شود.

سالاری با اشاره به میزان بارش‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر گفت: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر، در شهرستان جم با  53 میلی‌متر بیشترین بارندگی  ثبت شده و در کنگان  37 و خورموج  25 میلی‌متر بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت  در دیر 23، عسلویه 19، خارگ 16، گناوه 14، بوشهر 13، اهرم 7، برازجان 6 و دیلم 5 میلی‌متر بارش باران شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر این میزان بارش را در این زمان از سال‌ کم سابقه خواند و با اشاره به ادامه بارش‌های پراکنده امروز، تصریح کرد: فردا و پس فردا شرایط به ویژه در شمال استان پایدار می‌شود اما در جنوب استان وزش باد با شدت کمتر ادامه می‌یابد.

سالاری با بیان اینکه سامانه بارشی امشب از استان بوشهر خارج می‌شود افزود:  از روز پنجشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می‌شود که تا اوائل هفته بعد فعال است و بارش‌های خوبی برای این سامانه پیش‌بینی شده است.
کد مطلب : ۱۱۹۲۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.