۰

زمان آغاز روند اجرای برگزیت مشخص شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۵
به گزارش عصرتعادل، سخنگوی نخست وزیر بریتانیا از امضای ماده ۵۰ پیمان لیسبون توسط ترزا می در روز ۲۹ مارس یعنی ۹ فروردین ماه خبر داده است.

به گزارش رویترز، سخنگوی نخست وزیر بریتانیا امروز دوشنبه در سخنانی تاکید کرد: ترزا می اعلامیه رسمی مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یا همان ماده 50 پیمان لیسبون، روز 29 مارس امضا خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بریتانیا به دفتر دوتالد تاسک رئیس شورای اروپایی اطلاع داده است که ترزا می این اقدام را انجام خواهد داد.

سخنگوی ترزا می در واقع گزارش های قبلی رویترز را تایید کرده است. دیوید دیویس وزیر برگزیت نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ژوئن گذشته، مردم بریتانیا تصمیم تاریخی را درباره خروج از اتحادیه اروپا اتخاذ کردند. چهارشنبه آینده، دولت این تصمیم را عملی خواهد کرد و رسما روند خروج از اتحادیه اروپا آغاز خواهد شد.

با امضای این پیمان از سوی ترزا می، مذاکرات 2 ساله دولت بریتانیا و اتحادیه اروپا آغاز خواهد شد تا دو طرف به توافق نهایی برای برگزیت دست یابند.
کد مطلب : ۱۱۹۲۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.