۰

​انتقاد شدید یک احمدی نژادی به دولت روحانی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۳
به گزارش عصر تعادل، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد تاکید کرد: اگر رییس‌جمهور و نمایندگان مجلس، شایسته و متعهد به اسلام و دلسوز برای کشور و ملت باشند، بسیاری از مشکلات پیش نمی‌آید؛ و مشکلاتی اگر باشد رفع می‌شود.

علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد با تبریک سال نو در کانال تلگرامی خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

نوروز باستانی و آغاز سال نو را به همه هم میهنان عزیزم در ایران و در هر نقطه از جهان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای مهربان بارش رحمت و برکات بی پایانش را برای همه انسانها و بویژه مردم شریف ایران مسالت می کنم. به این مناسبت یاد امام عظیم الشان و راحل مان را با نگاهی به چند فراز از وصیت نامه ایشان گرامی می دارم و همه عزیزان را به تامل در آنها فرا می خوانم.

باید بدانیم که اگر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، شایسته و متعهد به اسلام و دلسوز  برای کشور و ملت باشند، بسیاری از مشکلات پیش نمی‌آید؛ و مشکلاتی اگر باشد رفع می شود.

توضیح : وضعیت غم انگیز و تاسف بار امروز کشور از روشن بینی امام (ره) حکایت می‌کند.

رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه‌ای باشند؛ که محرومیت و مظلومیت مستضعفان ومحرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه‌داران و زمین‌خواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمی‌توانند بفهمند.

توضیح : بلایی که امروز بر سر کشور و مردم و بویژه محرومان آمده است محصول بر سر کار بودن سرمایه‌داران و سرمایه سالاران بی درد و تایید وکلای مجلس بر این امر است.

ابرقدرتان چپاولگر بین المللی ، به تدریج و ظرافت درکشور ما و کشورهای اسلامی دیگر رخنه، و با دست افراد خودِ ملتها، کشورها را به دام استثمار می‌کشانند. باید با هوشیاری مراقب باشید و با احساس اولین قدمِ نفوذی به مقابله برخیزید و به آنان مهلت ندهید.

توضیح: خطر نفوذی‌ها و آسیب‌های ویرانگر ناشی از آن را ملت ایران بیش از هر زمان دیگری با گوشت و پوست خود احساس می‌کند.

 ملت از مراجع و علمای بزرگ تا طبقه بازاری و کشاورز و کارگر و کارمند، همه و همه مسئول سرنوشت کشور و اسلام می‌‌باشند؛ چه در نسل حاضر و چه در نسلهای آتیه؛ و چه بسا که در بعضی مقاطع، عدم حضور و مسامحه،‌ گناهی باشد که در رأس گناهان کبیره است. پس علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد و الاّ کار از دست همه خارج خواهد شد. و این حقیقتی است که بعد از مشروطه لمس نموده‌اید و نموده‌ایم.

دکتر احمدی نژاد ، خادم ملت : صیانت از حقوق عمومی و مراقبت از حرکت کشور در مسیر صحیح ، وظیفه ای همگانی است و بر این اساس وظیفه خویش می دانم که مراقبت نمایم تا اشتباهات سال ۱۳۹۲ یعنی حذف برخی انسان‌های صالح از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری تکرار نشود.
کد مطلب : ۱۱۹۳۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.