۰

کاهش 6 درصدی جرایم در لرستان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۸
به گزارش عصر تعادل،سردار محمد قنبری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان از به کارگیری تمام توان و امکانات پلیس در راستای امنیت و آرامش مسافران در تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار داشت: بر آنیم تا به لطف خداوند منان، امنیت کامل در سطح استان حاصل شود و مسافران و میهمانان نوروزی با خیالی آسوده در استان لرستان به گردش و تفریح خود بپردازند.

وی با اشاره به مضاعف بودن گشت های انتظامی بر آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس در طرح نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس استان در طرح نوروزی تا پایان تعطیلات، آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی است.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: بیش از ۱۰۰ ایستگاه پلیس در تفرجگاه ها و اماکن پر تردد برای ایجاد امنیت و خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی مستقر و در ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات هستند

سردار قنبری از کاهش ۵۳ درصدی جرایم در سال های ۹۲ تا ۹۴ در استان خبر داد و تصریح کرد: در سال ۹۵ نیز با تلاش مخلصانه مجموعه انتظامی استان و بهره گیری از همه ظرفیت ها در استان نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش جرایم داشته ایم.
کد مطلب : ۱۱۹۳۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.