۰

ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
به گزارش عصر تعادل، بر اساس گزارش‌های اعلام شده، ترافیک در محورهای چالوس و هراز پر حجم بوده و نزولات جوی در محورهای ۵ استان ادامه دارد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در صبح دومین روز از سال 96، اظهار داشت: در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس در جاده‌های کشور، بارش برف در محور مراغه به هشترود و ارتفاعات محور کندوان ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچین اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های کرمانشاه، گیلان، گلستان و مازندران بارانی گزارش شده است و سطح جاده‌ها و معابر این استان‌ها لغزنده است.

وی در خصوص ترافیک جاده‌های کشور نیز گفت: بر اساس گزارش اعلام شده ترافیک در باند جنوب به شمال محور کرج چالوس از ابتدای محور تا محدوده آدران سنگین بوده و ترافیک در طول این محور پر حجم است.

رحمانی ادامه داد: همچنین در باند جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های تونل تکاور و امام زاده هاشم نیز ترافیک عبوری پر حجم و روان گزارش شده است.
کد مطلب : ۱۱۹۴۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.