۰

نقشه‌های تهاجمی جدید فوساتی برای ایران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
به گزارش عصر تعادل، شیخ احمد بن جابر آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر که با وجود برنامه ریزی و سرمایه گذاری گسترده رویای حضورش در اولین جام جهانی تاریخ فوتبال این کشور به بازی فرداشب و برتری مقابل ایران دوخته شده است، این روز‌ها با حضور مداوم در تمرینات عنابی‌ها از نزدیک شاهد روند آماده سازی این تیم بود.

شب گذشته در آخرین تمرین فشرده قطر برای بازی با ایران رئیس فدراسیون فوتبال قطر از فرصت کوتاهی که نصیبش شد، نهایت بهره را برد و در جلسه‌ای سرپایی با خورخه فوساتی در جریان روند کار آماده سازی تیم ملی قطر قرار گرفت که به نوشته استاد الدوحه در این جلسه کوتاه سرمربی اروگوئه‌ای آخرین خواسته هایش را به اطلاع شیخ احمد بن جابر رساند.

در تمرین شب گذشته که تصاویر آن در صدر اخبار رسانه‌های قطر قرار گرفت، تمام بازیکنان و ستاره‌های دو ملیتی این کشور با روحیه بالا و نشاط خاصی زیر نظر کادر فنی تمرینات تاکتیکی و آماده سازی را پشت سر گذاشتند. ۹۰ دقیقه کارهای ترکیبی زیر نظر خورخه فوساتی باعث شد تا روزنامه‌های الوطن، الرایه و ... از برنامه‌های ویژه تهاجمی پیرمرد باهوش اروگوئه‌ای برای مصاف فرداشب با ایران خبر بدهند.
کد مطلب : ۱۱۹۴۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.