۰

​تبعیض FIFA و AFC علیه ایران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
به گزارش عصر تعادل، از هفته ششم مسابقات انتخابی جام جهانی ٢٠١٨ روسیه، تیم‌های ملی سوریه و ازبکستان در ورزشگاه هنگ جبات مالزی به میدان می‌روند. بازی قبل سوریه مقابل ایران و در ورزشگاه تانکو عبدالرحمان بود که شباهت بسیاری به باتلاق داشت تا یک زمین فوتبال و همین موضوع موجب تساوی بدون گل دو تیم شد و ایران نتوانست سه امتیاز بازی را کسب کند.
 
پیش از برگزاری بازی ایران و سوریه، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌هایی اعتراض خود به وضعیت چمن ورزشگاه عبدالرحمان را به گوش کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال رسانده بود، اما آن‌ها نظر دیگری داشتند تا اینکه آن بازی به هر شکل ممکن در ورزشگاه عبدالرحمان برگزار شد.

پس از بازی ایران و سوریه هم فدراسیون فوتبال ایران برگزاری بازی‌های باقی‌مانده سوریه مقابل رقیبانش در ورزشگاه عبدالرحمان را خواستار شد تا شرایط برای همه یکسان باشد، اما با برگزاری بازی سوریه و ازبکستان در ورزشگاه هنگ جبات، به نظر می‌رسد AFC و FIFA کماکان به تبعیض‌های خود علیه ایران ادامه می‌دهند.

در حالی که ازبکستان رقیب ایران برای صعود به جام جهانی است و تن‌ها دو امتیاز کم‌تر از شاگردان کی‌روش دارد، از شانس زیادی برای شکست سوریه در این ورزشگاه برخوردار است.
کد مطلب : ۱۱۹۴۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.