۰

​ چرا بازیکنان رئال بیشتر مورد توجه اند؟

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
به گزارش عصر تعادل، کارلو آنچلوتی که به همراه بایرن صدرنشین بوندس لیگا است، مقابل دستیار سابق خود قرار خواهد گرفت که با رئال صدرنشین لالیگا است. با این حال آنچلوتی متخصص چمپیونزلیگ است و رئال را پس از ۱۲ سال به قهرمانی چمپیونزلیگ رساند و حال مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. با این حال لوا معتقد است که بازیکنان رئال بیش از دیگر تیم‌ها مورد توجه هستند.

او گفت:" در بایرن، حالا بازیکنان همان مقدار شانس قهرمانی دارند که رئال دارد. برای من بایرن تیمی است که دوست دارم با آن جام ببرم. مثل این فصل، هنوز کسب تمام جام‌ها مقدور است. چرا بازیکنان رئال باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند؟ هر کس که در زمین به تیم ما نگاه کند، می‌بیند که تیم ما بازیکنان ملی کمتری ندارد. "

لوا ادامه داد:" ما شکست سال ۲۰۱۴ را فراموش نکرده ایم. می‌دانیم که می‌توانیم به چه دستاوردهایی برسیم و تمام تمرکزمان روی فوتبالی است که باید مقابل رئال به نمایش بگذاریم. می‌خواهیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم و روی این موضوع کار می‌کنم. "
کد مطلب : ۱۱۹۴۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.