۰

​حمله سرمربی قطر به کی روش در نشست خبری

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
به گزارش عصر تعادل، خورخه فوساتی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایران اظهار داشت:به طور حتم ما شایستگی های لازم برای پیروزی مقابل ایران را داریم. الان تمرکزمان روی جام جهانی 2018 است، نه 2022 و باید به این جام جهانی برسیم، چون می‌دانیم اگر به جام جهانی روسیه برویم چه تجربه خوبی برای جام جهانی بعدی نصیب‌مان خواهد شد.

وی ادامه داد:می خواهم به روشنی درباره اظهارات کارلوس کی روش صحبت کنم که به دلیل حضور بازیکنان با ملیت دیگر در تیم ملی قطر از فدراسیون فوتبال این کشور انتقاد کرده اند.این حرف های درستی نیست و ارتباطی به او ندارد.من فکر می کنم باید بهتر از این عمل می کرد.همین اتفاق در تیم ملی پرتغال هم رخ داده است اما نشنیده ام کی روش در این باره صحبت کند.به طور حتم ما با کسی جنگ نداریم. اینجا زمین فوتبال است و می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی قطر افزود:من به عملکرد بازیکنانم در بازی با ایران اطمینان کامل دارم چون در بهترین شرایط آمادگی قرار داریم.امیدوارم هواداران در بازی فردا از تیم ملی قطر حمایت کنند و با یک ورزشگاه پر از هیچان و مملو از جمعیت روبرو شویم.نمی‌دانم مردم چقدر به این بازی علاقه دارند، اما امیدوارم با یک ورزشگاه پر از هیجان روبه‌رو شویم.

وی ادامه داد:تا به امروز تیمی نتوانسته است به ایران گل بزند.این موضوع اتفاقی نیست.آنها در دفاع فوق العاده عمل می کنند.این در حالی است که تیم ایران در حمله هم راههای زیادی برای گلزنی دارد.من بازی های زیادی از ایران و قطر را دیده ام. در بازی رفت قطر فرصت های زیادی برای گلزنی داشت.
کد مطلب : ۱۱۹۴۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.