۰

​کرانچار پس از 915 روز دوباره در سپاهان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲
به گزارش عصر تعادل، شروع کار کرانچار با فوتبال ایران از تیم پرسپولیس آغاز شد و در شرایطی که سرخپوشان با کرانچار در رتبه سوم قرار داشتند، علی دایی جایگزین او شد و در پایان رتبه چهارم را کسب کرد.

کرانچار، اما نزدیک به ۲ سال بعد دوباره به فوتبال ایران بازگشت و این بار هدایت سپاهان را بر عهده گرفت و در اولین قدم موفق به ثبت قهرمانی لیگ برتر با این تیم شد که پس از ۲ قهرمانی امیر قلعه نویی، سبب هت‌تریک طلایی پوشان در قهرمانی لیگ برتر شد. کرانچار همچنین موفق شد همراه با سپاهان یکبار هم قهرمان جام حذفی شود. 

در لیگ چهاردهم اختلافات ایجاد شده بین کرانچار و مسئولان باشگاه سپاهان باعث شد تا این مربی در ۱۷ شهریور سال ۹۳ و بعد از کسب تساوی مقابل ملوان بندرانزلی از سمت خود استعفا دهد و مسئولان باشگاه نیز خیلی سریع حسین فرکی را جایگزین او کردند. سپاهان در آن مقطع در پایان هفته هفتم ۱۵ امتیاز داشت و حسین فرکی با شرایط مناسبی تیم را در اختیار گرفت و در پایان لیگ چهاردهم و البته در فصلی عجیب که نفت تهران و تراکتورسازی نیز برای قهرمانی می‌جنگیدند، شاگردان حسین فرکی به مقام قهرمانی دست یافتند تا هم حسین فرکی و هم سپاهان در فصلی که برای آن‌ها چندان درخشان هم نبود، سربلند از آن بیرون بیایند.

سپاهان در لیگ پانزدهم به دلیل مشکلات برخی بازیکنان با فرکی و همینطور نتایج ضعیف سرمربی خود را کنار گذاشت و ایگور استیماچ جانشین او شد؛ البته استیماچ هم نتوانست در اصفهان حضوری طولانی داشته باشد و عبدالله ویسی که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده بود به اصفهان آورده شد تا شاید او هم مثل حسین فرکی بتواند قهرمانی خود در خوزستان را در اصفهان تکرار کند؛ اما شرایط برای ویسی خوب پیش نرفت و این سرمربی پایان لیگ شانزدهم را ندید و جای خود را به کرانچار داد.

سرمربی کروات سپاهان چند روزی است که وارد تهران شده و از فردا به صورت رسمی کار خود را به عنوان سرمربی سپاهان با از سرگیری تمرینات دنبال خواهد کرد؛ کرانچار روز ۱۷ شهریور ۹۳ از سمت خود استعفا داد و حالا پس از ۹۱۵ روز بار دیگر از سوم فروردین ماه کار خود با طلایی پوشان را آغاز می‌کند تا اینبار نه برای قهرمانی که برای کسب سهمیه در ۶ دیدار باقی مانده تلاش کند.
کد مطلب : ۱۱۹۴۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.