۰

کاهش 30 درصدی سفرهای ریلی به مشهد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲
به گزارش عصر تعادل، سخن‌گوی ستاد تسهیلات سفر خراسان‌رضوی اعلام کرد: براساس آخرین آمار از ورود مسافران نوروزی، سفر هوایی به مشهد 18 درصد افزایش و سفر ریلی 30 درصد کاهش داشته است.

مهدی فروزان در گفت‌وگویی، اظهار کرد: از مجموع دو میلیون و 668 هزار و 255 زائری که از 25 اسفندماه 95 تا 1 فروردین 96 به مشهد آمدند، 81 درصد با وسایل حمل و نقل شخصی، 10 درصد با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، 5 درصد با وسایل حمل و نقل ریلی و 4 درصد به وسیله حمل و نقل هوایی به مشهد آمدند.
 
وی افزود: سفر با وسایل حمل و نقل شخصی 15 درصد و سفر هوایی به مشهد 18 درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد. هچنین سفر با وسایل حمل و نقل ریلی 30 درصد و سفر با ناوگان جاده‌ای 3 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: بیش از 4 میلیون و 350 هزار و 986 نفر از 25 اسفندماه 95 تا 1 فروردین 96 به استان سفر کردند که از این تعداد 85.5 درصد با وسیله شخصی، 10 درصد با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، 3 درصد با وسایل حمل و نقل ریلی و 2.5 درصد با وسایل حمل و نقل هوایی به استان آمدند.

وی ادامه داد: سفر با وسایل حمل و نقل شخصی 13 درصد، و سفر هوایی به استان 18 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش یافته است. سفر با وسایل حمل و نقل ریلی 30 درصد و سفر با ناوگان جاده‌ای 3 درصد کاهش داشته است.
کد مطلب : ۱۱۹۴۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.