۰

ترامپ، نوروز را تبریک گفت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
ترامپ، نوروز را تبریک گفت
به گزارش عصر تعادل،دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای عید نوروز را به ایرانیان و ملت‌های تمام کشورهایی که آن را جشن می‌گیرند تبریک گفته است.

ترامپ در این بیانیه گفته است: " این هفته بهترین‌ها را برای برای همه کسانی که در سراسر جهان عید باستانی نوروز را جشن می‌گیرند آرزو می‌کنم. در دهه‌های گذشته، میلیون‌ها نفر از میراث ایران، ترکیه، جنوب آسیا و آسیای میانه به همراه خانواده‌های خود دور هم جمع شده‌اند تا ورود بهار را جشن بگیرند."

در این بیانیه همچنین آمده: "نوروز در زبان فارسی به معنی روز جدید است و مناسبتی است برای جشن گرفتن آغازهای جدید ، حسی که به خصوص برای بسیاری از ایرانیانی که طی چند دهه گذشته به آمریکا آمده‌اند تا در سرزمین آزادی شروع تازه‌ای را تجربه کنند، پر معنی است."

رئیس جمهوری آمریکا در پیام خود به مناسبت نوروز گفته است: "برای سال‌ها، من از دوستی با ایرانی-آمریکایی‌ها لذت زیادی برده‌ام؛ کسانی که در تاریخ معاصر آمریکا از موفق‌ترین گروه‌های مهاجر به کشور ما بوده‌اند. آنها طیف وسیعی از پیش زمینه‌های مذهبی نظیر مسلمان، یهودی، مسیحی و زرتشتی را شامل میشوند؛ اما همه‌ آنها به میراث اجدادی خود عشق می‌ورزند."
کد مطلب : ۱۱۹۴۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.