۰

پاسخ داور سرشناس درباره درباره انقادها از ثبت‌نامش در شورای شهر

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
به گزارش عصر تعادل،علیرضا فغانی داور بیم المللی کشورمان می گوید دیگر به سقف رویاهایش برای داوری رسیده است و بازی های جام جهانی 2018 احتمالا ته خط او در داوری ، آن هم در سن 40 سالگی می شود و برای همین می خواهد با رفتن به شورای شهر ،آینده اش را بسازد. البته او در شرایطی برای انتخابات شورای تهران ثبت نام کرده است که در ماه های گذشته انتقادهای زیادی از ورود ورزشکاران به شورای شهر شده است. عباس جدیدی ، حسین رضازاده و هادی ساعی و علیرضا دبیر به شدت زیر فشار انتقادها بودند.

در این شرایط آیا فغانی شانسی برای رای آوردن ، دارد؟ او در این باره می گوید:«راستش من اگر آمده ام برای ثبت نام ، به این دلیل است که از سال 82 کارمند شهرداری منطقه بیست هستم. سال هاست که دارم در حوزه شهری به عنوان یک کارشناس شهری فعالیت می کنم و اتفاقا مدیریت شهری یکی از مسئولیت های من است که در آن تخصص دارم. من هم اعتقاد دارم که مدیریت شهری یک کار تخصصی است . نباید افراد غیر متخصص که شناختی از مشکلات شهر ندارند ، وارد شوند. فرقی ندارد که دوستان ورزشی که سابقه ای در این حوزه نداشتند بیایند یا هنرمندان محترم و یا حتی مدیران سیاسی بازنشسته عزیز.»

او سال هاست در یکی از شلوغ ترین شهرداری های تهران فعالیت کرده و همین برایش یک شاخص تخصصی محسوب می شود و می گوید:«شهرداری منطقه 20 تهران خودش یکی از شلوغترین شهرداری های تهران است و من سالهسات آنجا کارشناس فرهنگی ، ورزشی هستم. نیمی از روزم با مشکلات شهری می گذرد و دیگر خیلی خوب این چالش ها را می شناسم. دوستانم خیلی خوب من را می شناسند، کاری را که بلد نباشم ، دنبالش نمی روم . ولی عادت دارم وقتی وارد کاری می شوم ،باقدرت می آیم.»

علیرضا آیا با لیست خاصی به انتخابات شوراها می آید؟؛او در این باره می گوید:«هنوز نمی دانم . صحبت هایی با گروه های مختلف داشتم ولی هنوز چیزی قطعی نیست.»

فغانی درست مثل هادی ساعی و علیرضا دبیر با سبد محبوبیت آرای شهرری تهران به انتخابات می آید . او به این اتفاق خیلی امید دارد که کمکش کند. اما این تصمیم جدید روی حرفه تخصصی علیرضا اثر می گذارد و دیگر نمی تواند داوری کند. او در این باره می گوید:«در سال های گذشته بخش عمده کارم را روی داوری گذاشتم . خب شکر خدا به خیلی از رویاهایم رسیدم. اگر موفق بشوم به شورای شهر برسم ،می خواهم فشار کار داوری ام را کم کنم و روی این کار تمرکز کنم چون برایم مهمترین هدف در داوری جام جهانی 2018 است. انشالله اگر این  مسابقات برایم خوب رقم بخورد دیگر برایم بس می شود. راستش خیلی تلاش کردم و برایم بس خواهد بود چون تا سقف داوری که می خواستم ، رسیده ام. امیدوارم انگیزه و آمادگی ام تا روسیه باقی بماند و این بازی ها برایم با موفقیت سپری شود و بعد بتوانم بروم به رخدادهای جدیدی در زندگی ام تمرکز کنم.»
کد مطلب : ۱۱۹۴۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.