۰

گوچی - قطر فرصتی برای طلسم شکنی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
به گزارش عصر تعادل،رضا قوچان‌نژاد آخرین گل ملی خود را در بازی رفت مقابل تیم ملی قطر به ثمر رساند، او که مدت‌ها بود برای تیم ملی ایران گلزنی نکرده بود در این دیدار توانست پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن جانشین، در دقیقه ۹۳ به یکی از مهم ترین گل های خود را به ثمر رسانده و موجبات پیروزی ایران را فراهم کند.

این گل گوچی که چهاردهمین گل وی در بیست و نهمین بازی ملی محسوب می‌شد زمینه‌ساز حواشی فراوانی شد. درگیری های بازی دور رفت و پس از آغاز شد و بازیکنان دو تیم در شادی پس از گل به جان یکدیگر افتادند. 

قوچان نژاد یکی از بهترین گلزنان لیگ هلند محسوب می‌شود در سه بازی از ۴ دیدار اخیر تیم ملی به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد و اکنون به دنبال این است تا باز هم در دیدار برابر قطر بتواند طلسم ناکامی های خود را بشکند، تیمی که در بازی رفت نیز باعث گلزنی گوچی پس از ٥٨٧ روز شد. 
 
وی در حال حاضر ۳۲ بازی ملی در کارنامه خود دارد و در این مدت موفق شده ۱۴ بار دروازه حریفان را باز کند گلهایی که بسیاری از آنها از جهات مختلف برای تیم ملی ایران ارزشمند بود و گل های پیاپی برای صعود تیم ملی به جام جهانی را می توان از آن جمله دانست.
 
 گوچی - قطر فرصتی برای طلسم شکنی
کد مطلب : ۱۱۹۵۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.