۰

یواخیم لو: بازیکنانم استرس داشتند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
به گزارش تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار دوستانه شب گذشته‌‌اش (چهارشنبه) میهمان خود انگلیس را با تنها گل لوکاس پودولسکی شکست داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که سه‌شیر موقعیت‌های بهتری برای گلزنی داشت و عملکرد بهتری ارائه کرد.

یواخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما در نیمه اول استرس فراوانی داشتیم. برخی از بازیکنان جوان تیم‌مان برای اولین بار در ترکیب قرار می‌گرفتند، ضمن اینکه ما برای این بازی تنها یک جلسه تمرین کرده بودیم. عملکرد ما در نیمه دوم بهتر شد، ساختار بیشتری داشت و بازیکنان جوان خط حمله‌مان در طول بازی پیشرفت کردند. به نظر من این بازی برای آنها جهت کسب تجربه بسیار مهم بود.

سرمربی ژرمن‌ها افزود: در نیمه دوم از فضاهای موجود در زمین بازی بهتر استفاده کردیم. در ابتدا، برانت، سانه و ورنر نزدیک به یکدیگر بازی می‌کردند و مدام پشت به دروازه بودند. پس از آن ما به بازی‌مان عرض بیشتری دادیم و توانستیم، فضاهای بیشتری ایجاد کنیم. کار تیمو هم به شیوه‌ای باورنکردنی خوب بود. او با استارت‌های سرعتی‌اش به سمت دروازه انگلیس، موقعیت‌های فراوانی به وجود آورد.

یواخیم لو در پایان درباره لوکاس پودولسکی که آخرین بازی‌اش را برای تیم ملی آلمان انجام داد هم اظهار داشت: مسلماً برای او زدن چنین گل سرنوشت‌سازی برابر انگلیس فوق‌العاده است. راستش من قصد داشتم او را زودتر از میدان خارج کنم، اما بین دو نیمه به من گفت که می‌خواهد تا چند دقیقه به پایان مسابقه، بازی کند. خوب شد که او در زمین ماند. لوکاس همیشه با انگیزه‌ای صددرصدی به زمین بازی رفته است، چه در ترکیب اصلی و چه به عنوان بازیکن تعویضی. او اشتیاقی باورنکردنی دارد و عشق و ذهنیت مثبتش را هم به دیگر اعضای تیم انتقال داده است.
کد مطلب : ۱۱۹۵۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.